d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen I Nærheden Af Aalborg? > Som Har Vinterferie Efter I Dag? :-)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 17 2012 01:53am
Hvis man skulle have lyst til at tage med ind og springe i Nordkraft en af dagene, de har åbent alle dage :-D
Vi er nok 15-20 stykker der tager der ind ca. hver dag, men det kunne da være fedt at se hvad nogen fra jsp kunne finde ud af ;-)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 17 2012 07:22am
hmm spirnge hvad ? ;) og hvad er nordkraft ? har kun set filmen lol ;P
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 17 2012 07:48am
Quote (MischaDK @ Feb 17 2012 02:22pm)
hmm spirnge hvad ? ;) og hvad er nordkraft ? har kun set filmen lol ;P


Trampolin og bane og det ;)
Søg på google og du får at vide hva nordkraft er :D
kan ikk helt forklare der, der er mange forskelligt ting inde ^^
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 21 2012 12:37pm
Jeg gik så hen og forstuvede hånden første dag de havde åben i ferien :/ Min plan var ellers at tage derind hver dag, men indtil videre har jeg kun været der en gang, nemlig lørdag da de åbnede :(

Men her er en lille film hvor du kan se lidt derfra:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 21 2012 01:20pm
Quote (Headshot @ 21 Feb 2012 19:37)
Jeg gik så hen og forstuvede hånden første dag de havde åben i ferien :/ Min plan var ellers at tage derind hver dag, men indtil videre har jeg kun været der en gang, nemlig lørdag da de åbnede :(

Men her er en lille film hvor du kan se lidt derfra:
http://www.youtube.com/watch?v=0s77F_Fb0aw


Fuck hvor trist man ... Regards :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll