d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fede Diskoteker
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 16 2012 01:39pm
mig og min ven har brug for et sted at tage hen i aften.
I KØBENHAVN
Nogen der kan foreslå nogen fede steder

helt 16+
eller 18+

gode steder?
dårlige steder

vi drikker højst sandsynlig hjemme fra så det med at alkohol er dyrt er ikken oget at tage hårdt på

This post was edited by peanutboobs on Feb 16 2012 01:39pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 01:46pm
Vent da til imorgen eller lørdag ?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 16 2012 01:51pm
Quote (ZwiX @ 16 Feb 2012 20:46)
Vent da til imorgen eller lørdag ?


not an option
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 16 2012 01:53pm
Alex der kommer et fedt event imorgen eller var det lørdag kan ikk helt huske i haslev :)
har overvejet at køre med et par kammerater derover selvom turen er en smule lang.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 16 2012 01:54pm
Quote (Vinum @ 16 Feb 2012 20:53)
Alex der kommer et fedt event imorgen eller var det lørdag kan ikk helt huske i haslev :)
har overvejet at køre med et par kammerater derover selvom turen er en smule lang.


lyder fedt vil jeg tænke over

men skal bruge noget i aften
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 02:00pm
har hørt Penthouse skulle være nice
men har ikke været der selv
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 16 2012 02:06pm
Quote (IAcid @ 16 Feb 2012 21:00)
har hørt Penthouse skulle være nice
men har ikke været der selv


Det er super nice vi søger bare noget andet :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 02:20pm
Billy booze ?
k3
Inn ?
Kant?

Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 16 2012 03:16pm
In, celcius, A-bar ?
Retired Moderator
Posts: 23,297
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Feb 16 2012 03:39pm
Skal det være diskotek eller bar?

[Edit] Ellers kan jeg generelt anbefale Gothersgade. Der har jeg og mine venner altid haft nogle sjove aftener. Massere af steder at vælge i mellem.

This post was edited by Markos. on Feb 16 2012 03:41pm
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll