d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Grafikkort
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 16 2012 11:58am
Hvornår kommer der nye? Vil gerne snart have ny pc :S
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 12:49pm
ROFL hvad mener du med det ?
Snakker du om nvidia's kepler eller evt AMD's 7000-serie.
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 16 2012 01:17pm
stjæler lige din tråd til et spørgsmål

nogen der kender til et sted hvor man kan få en god comp på afbetaling ?

Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 01:18pm
Quote (lulzz @ 16 Feb 2012 20:17)
stjæler lige din tråd til et spørgsmål

nogen der kender til et sted hvor man kan få en god comp på afbetaling ?


Aldrig køb noget på afbetaling.
ISO luksusfælden ?
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 16 2012 01:29pm
Quote (ZwiX @ Feb 16 2012 07:49pm)
ROFL hvad mener du med det ?
Snakker du om nvidia's kepler eller evt AMD's 7000-serie.


Mener der var en der snakkede om at jeg skulle vente med at købe en computer indtil der kom noget nyt.. kan godt nok ikke huske om det var grafikkort eller w/e?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 01:47pm
Quote (JVL @ 16 Feb 2012 20:29)
Mener der var en der snakkede om at jeg skulle vente med at købe en computer indtil der kom noget nyt.. kan godt nok ikke huske om det var grafikkort eller w/e?


Det kommer an på dit budget.
Imo er det ikke værd at vente på kepler.
Det er sikkert Andy der har givet det råd.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 16 2012 02:15pm
Quote (ZwiX @ Feb 16 2012 08:47pm)
Det kommer an på dit budget.
Imo er det ikke værd at vente på kepler.
Det er sikkert Andy der har givet det råd.


Mit bugdet ligger vel mellem 10-15k

This post was edited by JVL on Feb 16 2012 02:15pm
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Feb 16 2012 04:15pm
Mener Nvidias GFX-kort kommer i 3. kvartal...
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Feb 16 2012 04:22pm
listen to your heart, when she is calling for u
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 04:26pm
Quote (Gerner @ 16 Feb 2012 23:15)
Mener Nvidias GFX-kort kommer i 3. kvartal...


Der snakkes om 12 April for de bedste versioner.
og Q3 for lowere end.
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll