d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dumt Spørgsmål > Enigma
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 08:33am
mødte en fyr i d2 der siger man ikke kan lave en enigma på nl

og det er lang tid siden jeg har spillet så kunne godt være det var en ny update?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 08:41am
Han er skør ;)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 08:42am
Quote (ZwiX @ 16 Feb 2012 15:41)
Han er skør ;)


tænkte jeg nok :D

det var bare et dårligt salgs trick
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Feb 16 2012 08:43am
enigma er bm med mindre det er på en sorc der har puttet 20 base points i teleport!
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 08:44am
Quote (chu25 @ 16 Feb 2012 15:43)
enigma er bm med mindre det er på en sorc der har puttet 20 base points i teleport!


enigma er bm ? why ?
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 16 2012 09:13am
Quote (IAcid @ 16 Feb 2012 16:44)
enigma er bm ? why ?


han driller :P
brug du bare en enigma..
enigma kan også godt laves på Non Ladder.
Dog ikke i en magic armo.. xD! ( en blå armo ) xD!
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 16 2012 10:14am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Feb 16 2012 10:19am
Quote (LOLouis @ Feb 16 2012 05:14pm)


:wallbash:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 10:37am
Quote (LOLouis @ 16 Feb 2012 17:14)


haha hvor neder at få sådan en tattoo lol
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 16 2012 10:55am
Det er sku da den vildeste tattoo at få :D
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll