Hvad sker der for dem, de kan ikke engang finde ud af deres egne love, jeg har altid fået afvide at hvis man var under den krimielle lavalder så kunne man ikke dømme, selvom du bliver taget for ting når du er 14+, så handler det stadig om hvor gammel du var da du gjort det.. altså de er helt på måneden, de fortæller mig at en 14 årige ikke kan dømmes i 2011 selvom det krimielle lavalder var 14 der, og fordi at den nye regering vil sætte den op til 15 år igen og at alle under 14 ikke skal straffes, hos der gør de det igen, Vi havde ikke engang den nye regering at det skete, så hvorfor fuck bruger de det så som undskyldning når loven slet ikke var sådan på det tidpunkt... !!!!!!