d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til Settings.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 15 2012 05:46pm
Når man skriver i topics, så har mange folk sådan en lille tekst nede under der svar eller topic, hvor fanden akn man sætte det på, og hvordan sætter man billeder ind under det.
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Feb 15 2012 05:56pm
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 15 2012 06:11pm
Quote (Haj @ Feb 16 2012 12:56am)


det var ikke hvad jeg mente, ligesom ved dig, så har du et billed af en mafia eller hvad fanden det er som kigger ind i et begagserum på en bil, hvordan for du det frem
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Feb 15 2012 07:14pm
Quote (Baskerwild @ Feb 16 2012 02:11am)
det var ikke hvad jeg mente, ligesom ved dig, så har du et billed af en mafia eller hvad fanden det er som kigger ind i et begagserum på en bil, hvordan for du det frem


1) Upload et pic som beskrevet her: http://forums.d2jsp.org/info.php?p=41
2) Gå ind på din profile og tryk ved siden af Signature
3) Tryk på billedrammen (nr 5 i dine tools) og sæt linket til dit billed ind

husk din signature kun må fylde 70KB, og være 400px lang x 150px høj
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 16 2012 04:41am
Eller du copypaster den og sætter den ind ved hvert eneste post du laver.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 07:12am
Quote (LOLouis @ 16 Feb 2012 11:41)
Eller du copypaster den og sætter den ind ved hvert eneste post du laver.


Jeg ville bruge den her løsning
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll