d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Går Og Tænker Lidt...
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 14 2012 03:37pm
Hvis man kommer i gæld i sædbanken... Får man så en rykker?
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 14 2012 03:48pm
Kommer an på om du får det galt i halsen :cry:
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 14 2012 04:06pm
ned tur hvis man er blevet kastret -.-'
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 14 2012 04:08pm
Det betyder vel at du har optaget et lån i banken? Under alle omstændigheder har jeg ikke brug for at høre omkring hvad du har brugt lånet til.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 14 2012 06:02pm
Quote (Headshot @ 14 Feb 2012 22:37)
Hvis man kommer i gæld i sædbanken... Får man så en rykker?


haha :D

her er noget jeg har tænk over

hvorfor hedder det en lampe ånd ?

jeg har aldrig nogen sinde set en ånd komme ud af en lampe ? det er altid i en kande ligende ting de kommer op af ?
:blink:
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 14 2012 06:16pm
Quote (IAcid @ Feb 15 2012 02:02am)
haha :D

her er noget jeg har tænk over

hvorfor hedder det en lampe ånd ?

jeg har aldrig nogen sinde set en ånd komme ud af en lampe ? det er altid i en kande ligende ting de kommer op af ?
:blink:

Nej, det er en olielampe :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 14 2012 06:22pm
Quote (Headshot @ Feb 14 2012 10:37pm)
Hvis man kommer i gæld i sædbanken... Får man så en rykker?


hvorfor bruge en sædbank når man kan følge en blondine til udpumpning


Quote (IAcid @ Feb 15 2012 01:02am)
haha :D

her er noget jeg har tænk over

hvorfor hedder det en lampe ånd ?

jeg har aldrig nogen sinde set en ånd komme ud af en lampe ? det er altid i en kande ligende ting de kommer op af ?
:blink:



En olielampe

Quote (Kakaomanden @ Feb 15 2012 01:16am)
Nej, det er en olielampe :)


nemlig :)
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Feb 14 2012 06:24pm
Quote (Headshot @ 14 Feb 2012 22:37)
Hvis man kommer i gæld i sædbanken... Får man så en rykker?


nej, det bliver som klatgæld...
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 14 2012 06:33pm
Quote (Albinonegeren @ Feb 15 2012 01:24am)
nej, det bliver som klatgæld...


klatgæld er noget frygtelig noget i det her tilfælde
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 15 2012 01:22pm
Quote (Kakaomanden @ 15 Feb 2012 01:16)
Nej, det er en olielampe :)


ohhh mystery solved :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll