d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Trænings/slanke Mad - Opskrifter. > Post Jeres Her :-)
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Feb 14 2012 01:52pm
Skal begynde på skrump nu her så har brug for alle de slanke/trænings mad opskrifter i har :-)

Havde tænkt mig f.eks. at lave pasta salat:

Pasta
Majs
Ærter
Salat (iceberg)
Kylling

(har brug for en fedtfattig dressing, da jeg ikke gider spise det uden :-D)

Også lige et andet spørgsmål: Hvor lang tid vil det tage for mig (er i meget dårlig form) at kunne løbe 5km?
Har løbet første gang idag og ruten er på omkring 1.8-2 km. Tror jeg kunne løbe omkring 1,6km. uden stop :rolleyes:
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 14 2012 02:12pm
som fitness og slanke tosse kan jeg give dig alle de råd og vejledninger du har brug for !
hjælper dig også gerne med trænings plan ;) samt kostplan også så du selv kan sætte noget sammen.
det er så herligt at leve sundt ! syntes det er super sejt af dig må jeg nok sige.
min lille søster var i meget...meget...MEGET dårlig form da hun spurte mig om hjælp med vægten og formen.
det tog os 2 måneder før hun løb 5 km. non stop.. men hun holdt planen sådan til dels. alt skal ikke gå op i sundhed ;) der skal være plads til pizza og cola ;D
men giv mig en besked med hvad dine mål er så kan vi starte der :)
Edit: gider virkelig kun hjælpe dig / bruge tid på hvis du menner det seriøst xD!

This post was edited by alexaccount on Feb 14 2012 02:19pm
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 14 2012 02:30pm
tun
æg
fisk er godt, masser af grønsager. at løbe er ikke nødvendigvis det du har brug for, du kan crossfit, cykle, steppe, osv.
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Feb 14 2012 02:32pm
Quote (Marquina @ Feb 14 2012 09:30pm)
tun
æg
fisk er godt, masser af grønsager. at løbe er ikke nødvendigvis det du har brug for, du kan crossfit, cykle, steppe, osv.


Har prøvet at steppe og fyffer pyffer det er ikke noget for mig :-D

Løber mest af alt fordi det er det min kusine vil være med til :-P
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Feb 14 2012 03:09pm
Du skal ihvertfald ikk spise gul pasta hvis du vil tabe dig der er alt for mange kulhydrater i dem
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 14 2012 03:19pm
Quote (FlowiZ @ Feb 14 2012 10:09pm)
Du skal ihvertfald ikk spise gul pasta hvis du vil tabe dig der er alt for mange kulhydrater i dem


grovpasta !
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 14 2012 03:51pm
Hele konceptet med at tage en "slankekur" er virkelig fucked.
At leve "sundt" i en kort periode for derefter at kunne leve usundt igen, kan alle og en hver sku da se ikke hænger sammen.
Og det er på ingen måde sundt for kroppen.

At havde en general synd livsstil derimod er noget jeg kan tale godt for. Og det er efter min mening de færreste der har det.
Men for ikke at gå for meget i detaljer, så vil jeg bare lige stille mig tilrådighed for evt spørgsmål vedrørende veganisme, træning og barfodsløb.
Så hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med. Lmk..
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 14 2012 04:03pm
han har nu en større roman omkring en let vej til en sund kost med masser af gode råde hvis nogle vil have en kopi skal i nok bare spørge ;)
håber sgu du kan holde stilen! ville være for sejt :)
sundhed er ikke et trip... men en livs stil.. konceptet slankekur burdte forbydes..
edit: jeg hjælper også gerne med en træningsplan hvis man vil blive lidt buff.

This post was edited by alexaccount on Feb 14 2012 04:04pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Feb 14 2012 04:10pm
Quote (Legendsarmy @ Feb 14 2012 07:52pm)
Skal begynde på skrump nu her så har brug for alle de slanke/trænings mad opskrifter i har :-)

Havde tænkt mig f.eks. at lave pasta salat:

Pasta
Majs
Ærter
Salat (iceberg)
Kylling

(har brug for en fedtfattig dressing, da jeg ikke gider spise det uden :-D)

Også lige et andet spørgsmål: Hvor lang tid vil det tage for mig (er i meget dårlig form) at kunne løbe 5km?
Har løbet første gang idag og ruten er på omkring 1.8-2 km. Tror jeg kunne løbe omkring 1,6km. uden stop  :rolleyes:




Lav insanity og følg kostvejledningnen
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 14 2012 05:35pm
Quote (alexaccount @ Feb 14 2012 11:03pm)
han har nu en større roman omkring en let vej til en sund kost med masser af gode råde hvis nogle vil have en kopi skal i nok bare spørge ;)
håber sgu du kan holde stilen! ville være for sejt :)
sundhed er ikke et trip... men en livs stil.. konceptet slankekur burdte forbydes..
edit: jeg hjælper også gerne med en træningsplan hvis man vil blive lidt buff.


hvilke program kører du selv til træning ?
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll