d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Games
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 14 2012 09:13am
Jeg har kedet mig lidt her i ferien.. og har overvejet om det er nogen der "midlertidig" vil bytte deres fallout 3 (eller andre super gode spil med masser af gameplay tid) for eventuelt nogen af de spil jeg sidder inde med :)

nogen der er tændt på det?
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 14 2012 09:16am
Jeg mangler også Games ved virkelig ikk om jeg magter skulle starte en char op igen på d2 <.<
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 14 2012 09:17am
Quote (Vinum @ 14 Feb 2012 16:16)
Jeg mangler også Games ved virkelig ikk om jeg magter skulle starte en char op igen på d2 <.<


hvis du har noget interresante ku man eventuelt finde ud af noget med at bytte over ferien
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 14 2012 09:32am
Quote (peanutboobs @ Feb 14 2012 05:17pm)
hvis du har noget interresante ku man eventuelt finde ud af noget med at bytte over ferien


Jamen tænker du ps3 eller pc?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 14 2012 09:35am
Til PC eller konsoler?
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 14 2012 10:02am
Selvom vi alle godt ved fifa rent faktisk er vejen frem :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 14 2012 10:08am
pc
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 14 2012 10:14am
Jeg har overvejet at prøve op igen med det spil Ronnie forslog dengang der ligger på steam hvis vi kan samle hold :)
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll