d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogle Gode Gysere? :) > Gyser
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 171
Joined: Jun 26 2009
Gold: 5.00
Feb 13 2012 04:47pm
kender nogle af jer derude en god gyser? :D
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 13 2012 04:59pm
syntes selv at silens hill er ganske god ;)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 13 2012 05:31pm
Læste lige horror manga forleden (Uzumaki) og så lige at det er filmatiseret.
Tegneserien er pænt fucked og ret interessant så gætter på filmen også er
Member
Posts: 4,159
Joined: Nov 4 2009
Gold: 131.57
Feb 13 2012 05:39pm
Silince dead :)
- The ring
- Poltergeist
Member
Posts: 171
Joined: Jun 26 2009
Gold: 5.00
Feb 13 2012 05:40pm
Silent hill er også en af mine favoritter, men har desværre set den et par gange ;).

Vil kigge på om man kan finde en trailer eller noget på ''Uzumaki'' :)

Tak for jeres bud. :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 13 2012 06:18pm
Quote (kineser11 @ 13 Feb 2012 23:47)
kender nogle af jer derude en god gyser? :D


the tortured

mener det er fra skaberne af Saw men anyways den er god :)

This post was edited by IAcid on Feb 13 2012 06:19pm
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll