d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dota
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 13 2012 09:46am
nogle highskilled dudes der er frisk på noget dota ?
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 13 2012 10:31am
Quote (lulzz @ Feb 13 2012 05:46pm)
nogle highskilled dudes der er frisk på noget dota ?


har ikke rørt et game i nogle måneder nu, men kunne da godt tænkes
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 13 2012 12:28pm
Over b.net?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 13 2012 05:40pm
bnet , garena eller dl ?
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 14 2012 03:00am
Quote (eLmasten @ Feb 14 2012 01:40am)
bnet , garena eller dl ?


dl is no more
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 14 2012 10:08am
ye dl er desværre død :(

har aldrig syntes om garena, så mest bnet

spiller i clan/league pdc atm. games er nogenlunde det samme som dl

er bare ved at være godt træt at alle de noobs og game ruiners der lander i mit team everygame, kunne være fedt med nogle at "stacke" med

Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 14 2012 11:58am
Quote (lulzz @ Feb 14 2012 06:08pm)
ye dl er desværre død :(

har aldrig syntes om garena, så mest bnet

spiller i clan/league pdc atm. games er nogenlunde det samme som dl

er bare ved at være godt træt at alle de noobs og game ruiners der lander i mit team everygame, kunne være fedt med nogle at "stacke" med


pdc er slet ikke som dl... Well i hvert fald ikke som i VIP dl.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 14 2012 12:21pm
pdc / dl er jo stadig public lort^^
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 14 2012 01:11pm
Quote (exiter_dk @ Feb 14 2012 07:58pm)
pdc er slet ikke som dl... Well i hvert fald ikke som i VIP dl.


self ik samme level som vip games. de var rigtig nice, men ca som SIG, en del gode players og ofc en håndfuld newbs

hvis man joiner de rigtige games er skill level rimelig høj, og da alle games ik er autobalanced kan man selv vælge sit team, unlike sig hvor man aldrig vidste hvilket team man kom ind til før det var for sent

Quote (Marquina @ Feb 14 2012 08:21pm)
pdc / dl er jo stadig public lort^^


ye det er sørgeligt, efter dl lukkede kender jeg ik til nogle steder hvor der er skill level req, har ik spillet seriøst i 2 års tid efterhånden så det har for det meste bare været mid/high lvl pub games når jeg har taget et game en gang i mellem


hvis nogle da er frisk på noget fw/cw/whatever istedet for pub er jeg på, er dog ik så aktiv for tiden
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 14 2012 02:31pm
Quote (lulzz @ Feb 14 2012 08:11pm)
self ik samme level som vip games. de var rigtig nice,  men ca som SIG, en del gode players og ofc en håndfuld newbs

hvis man joiner de rigtige games er skill level rimelig høj, og da alle games ik er autobalanced kan man selv vælge sit team, unlike sig hvor man aldrig vidste hvilket team man kom ind til før det var for sent



ye det er sørgeligt, efter dl lukkede kender jeg ik til nogle steder hvor der er skill level req, har ik spillet seriøst i 2 års tid efterhånden så det har for det meste bare været mid/high lvl pub games når jeg har taget et game en gang i mellem


hvis nogle da er frisk på noget fw/cw/whatever istedet for pub er jeg på, er dog ik så aktiv for tiden




Spiller mere wc3 ladder ^^ men jeg kan fanges til DotA på acc Marquina sometimes :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll