d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Er Fantastisk!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 83,207
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Feb 12 2012 02:23pm
Vi har fået os en ny dansk Trade Moderator :thumbsup:

Det er Anders aka. Aurae
Virkelig en velfortjent forfremmelse!
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 12 2012 02:27pm
Tillykke :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 12 2012 02:31pm
OHHHH THE POWEEER!!!!!
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 12 2012 02:35pm
Quote (Sirax @ 12 Feb 2012 21:23)
Vi har fået os en ny dansk Trade Moderator :thumbsup:

Det er Anders aka. Aurae
Virkelig en velfortjent forfremmelse!


Wow!

e: kunne vi ikke få et topic at spamme og en moderator til at holde styr på det i stedet?

This post was edited by Grandebedte on Feb 12 2012 02:36pm
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 12 2012 02:40pm
Stort tillykke med det ^_^
Lad os så få den danske chat åbnet igen. :D
kan har vi vel nogle mods som kan warn for de spams der bliver ^^
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 12 2012 02:52pm
tillykke ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Feb 12 2012 03:27pm
Grats :D
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 12 2012 03:32pm
Lækkert
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Feb 13 2012 07:43am
tillykke Anders :)

Quote (bettelap @ Feb 12 2012 09:40pm)
Stort tillykke med det ^_^
Lad os så få den danske chat åbnet igen. :D
kan har vi vel nogle mods som kan warn for de spams der bliver ^^


this!

Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 13 2012 07:49am
Kæmpe tillykke :) !
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll