Quote (Sirax @ 12 Feb 2012 21:23)
Vi har fået os en ny dansk Trade Moderator

Det er Anders aka.
AuraeVirkelig en velfortjent forfremmelse!
Wow!
e: kunne vi ikke få et topic at spamme og en moderator til at holde styr på det i stedet?
This post was edited by Grandebedte on Feb 12 2012 02:36pm