d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ps3 > Nedgradering
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 12 2012 08:16am
nogen som har forstand på at nedgradering en ps3 til version 3.55 ?
har selv prøvet men den kommer frem og siger at data er defekt hver gang
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Feb 12 2012 08:37am
hvorfor ikke bare opgradere til xbox?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2012 08:43am
Quote (chu25 @ Feb 12 2012 02:37pm)
hvorfor ikke bare opgradere til xbox?


Det kan ikke siges meget bedre
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 12 2012 08:44am
Quote (chu25 @ 12 Feb 2012 15:37)
hvorfor ikke bare opgradere til xbox?


Fordi det ville være som at genopfinde hjulet blot hvor det er firkantet..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 12 2012 08:47am
Quote (chu25 @ 12 Feb 2012 15:37)
hvorfor ikke bare opgradere til xbox?


ja og mens jeg er i gang kan jeg også nedgradere til mac FØJ!

ingen som har forstand på at nedgradere en ps3 til 3.55 ?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2012 08:49am
Quote (IAcid @ Feb 12 2012 02:47pm)
ja og mens jeg er i gang kan jeg også nedgradere til mac FØJ!

ingen som har forstand på at nedgradere en ps3 til 3.55 ?


Min bedste ven havde Ca. 1.140.000 resultater

http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&source=hp&q=downgrade+ps3+3.55&pbx=1&oq=downgrade+ps3+3.55&aq=f&aqi=g2&aql=&gs_sm=3&gs_upl=9356l9759l2l10474l2l2l0l0l0l0l122l235l0.2l2l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=4b82d34c7063a3d3&biw=1366&bih=641
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 12 2012 08:51am
Quote (MrLennon @ 12 Feb 2012 15:49)


tak for det havde slet ikke selv tænkt på at man bare kunne google det :)

har prøvet google uden held

den kommer frem med fejl om beskadet data og har downloadet fra 3 forskellige sider version 3.55
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 12 2012 09:08am
Quote (chu25 @ Feb 12 2012 04:37pm)
hvorfor ikke bare opgradere til xbox?

Man kan ikke smide "opgradere" i samme sætning som "Xbox".
Det vil give omtrent ligeså meget mening, som at smide "Klog" i samme sætning som "Sidney Lee".
Quote (MrLennon @ Feb 12 2012 04:49pm)

Din bedste ven er en hjemmeside! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

This post was edited by Kakaomanden on Feb 12 2012 09:11am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 12 2012 09:46am
Quote (Kakaomanden @ 12 Feb 2012 16:08)
Man kan ikke smide "opgradere" i samme sætning som "Xbox".
Det vil give omtrent ligeså meget mening, som at smide "Klog" i samme sætning som "Sidney Lee".

Din bedste ven er en hjemmeside! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Quote (chu25 @ 12 Feb 2012 15:37)
Zing


Quote (MrLennon @ 12 Feb 2012 15:49)
Zing


haha :D
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 13 2012 03:53pm
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll