d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mangler En Sælger På Mine Ting
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 11 2012 08:16am
Diablo 2 items kun (nonladder)





Hey jeg har ca 5-6 accounts med rare og vilde ting så ville høre om en af jer har virkelig styr på priser og har et godt salg.
Som kunne tænke sig og sælge min items vi kan godt finde ud af hvor mange procenter du får pr items. Og alt sådan noget
kan aftales når jeg finder personen. Der skal være styr over hvad personen sælger og gør der er et maximum der hedder
halv pris på rare items som shako,arach og alt det der men ting op efter 50fg skal snakkes om. Så hvis du søger et lille
job kan man godt kalde det så skriv til mig du skal selvfølgelig ha lidt gode sponser rundt omkring hvis du forstår mig...

This post was edited by Juegos on Feb 11 2012 08:24am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 11 2012 08:54am
jeg kan godt hjælpe dig
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 13 2012 11:08am
hjælper dig gerne. har en solgt ting for 3 personer pt. aldrig haft problmer med nogle af dem. har dog et krav ^^ at der er lavet offer liste og at den stemmer overe ens med hvad der er på de dine mænd xD! ellers går jeg ned med stress.
men smid en pm hvis passer til dig.
hygge.
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 15 2012 05:37pm
Du er en værre en, hvorfor har du ikke bare spurgt mig over skype om jeg ville hjælpe dig ?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 15 2012 06:59pm
Quote (IAcid @ 11 Feb 2012 15:54)
jeg kan godt hjælpe dig




This post was edited by peanutboobs on Feb 15 2012 06:59pm
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 16 2012 06:21am
Hey alle har fundet en. IAcid gør det for mig men har mange ting. så skal bruge en til de lidt dyre ting..
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 16 2012 10:16am
Quote (Juegos @ 16 Feb 2012 14:21)
Hey alle har fundet en. IAcid gør det for mig men har mange ting. så skal bruge en til de lidt dyre ting..


Hvis du stoler på mig ;)
så er jeg frisk på det meste
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 21 2012 05:12pm
Kunne godt være interesseret i nogle af dine rare items.

pm mig
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 21 2012 05:16pm
Quote (Juegos @ 11 Feb 2012 16:16)
Diablo 2 items kun (nonladder)





Hey jeg har ca 5-6 accounts med rare og vilde ting så ville høre om en af jer har virkelig styr på priser og har et godt salg.
Som kunne tænke sig og sælge min items vi kan godt finde ud af hvor mange procenter du får pr items. Og alt sådan noget
kan aftales når jeg finder personen. Der skal være styr over hvad personen sælger og gør der er et maximum der hedder
halv pris på rare items som shako,arach og alt det der men ting op efter 50fg skal snakkes om. Så hvis du søger et lille
job kan man godt kalde det så skriv til mig du skal selvfølgelig ha lidt gode sponser rundt omkring hvis du forstår mig...

what?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll