Quote (Marquina @ Feb 10 2012 10:11pm)
skod spil imo, virkelig ringe ^^ spillede det 1 game og det var så langt ude, rigtig dota er bedre ^.^har en acc i kan låne hvis i ikke selv har en dag.. bruger den aldrig
Jeg har også spillet meget meget dota og meget på Garena + Dota league.. Jeg vil dog sige at HoN ikke er dårligt, det er meget balanced og det køre mere flydende end Dota, efter som dota er meget gammelt.
Men Dota 2 kommer nok til at overgå ALT.

hehe.
Quote (peanutboobs @ Feb 10 2012 10:07pm)
El masten gør

du fidner ham eventuelt i min venne liste:)
this.
eLmasten @ hon . er faldet lidt i mmr, men 1650ish (nye system) 1,5kd - 2,0+ wards placed.... spiller mixed carry / support / initiator.