d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Spiller Hon?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,102
Joined: Feb 5 2008
Gold: 1,719.00
Feb 10 2012 02:44pm
og er friske på et mmr eller 2?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 03:07pm
El masten gør :)

du fidner ham eventuelt i min venne liste:)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 10 2012 03:11pm
skod spil imo, virkelig ringe ^^ spillede det 1 game og det var så langt ude, rigtig dota er bedre ^.^har en acc i kan låne hvis i ikke selv har en dag.. bruger den aldrig
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 03:18pm
Quote (Marquina @ 10 Feb 2012 22:11)
skod spil imo, virkelig ringe ^^ spillede det 1 game og det var så langt ude, rigtig dota er bedre ^.^har en acc i kan låne hvis i ikke selv har en dag.. bruger den aldrig


rage much?
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 10 2012 03:25pm
Quote (peanutboobs @ Feb 10 2012 10:18pm)
rage much?


fail fan / troll :-)

Quote (peanutboobs @ Feb 10 2012 10:07pm)
El masten gør :)

du fidner ham eventuelt i min venne liste:)


Finder*

This post was edited by Marquina on Feb 10 2012 03:25pm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 11 2012 03:38am
LoL ftw!
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 11 2012 04:31am
Quote (Marquina @ Feb 10 2012 10:11pm)
skod spil imo, virkelig ringe ^^ spillede det 1 game og det var så langt ude, rigtig dota er bedre ^.^har en acc i kan låne hvis i ikke selv har en dag.. bruger den aldrig


Jeg har også spillet meget meget dota og meget på Garena + Dota league.. Jeg vil dog sige at HoN ikke er dårligt, det er meget balanced og det køre mere flydende end Dota, efter som dota er meget gammelt.
Men Dota 2 kommer nok til at overgå ALT. :) hehe.

Quote (peanutboobs @ Feb 10 2012 10:07pm)
El masten gør :)

du fidner ham eventuelt i min venne liste:)


this.

eLmasten @ hon . er faldet lidt i mmr, men 1650ish (nye system) 1,5kd - 2,0+ wards placed.... spiller mixed carry / support / initiator.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 11 2012 04:48am
Quote (eLmasten @ Feb 11 2012 11:31am)
Jeg har også spillet meget meget dota og meget på Garena + Dota league.. Jeg vil dog sige at HoN ikke er dårligt, det er meget balanced og det køre mere flydende end Dota, efter som dota er meget gammelt.
Men Dota 2 kommer nok til at overgå ALT. :) hehe.



this.

eLmasten  @ hon .  er faldet lidt i mmr, men 1650ish (nye system) 1,5kd  - 2,0+ wards placed.... spiller mixed carry / support / initiator.


har dota 2 betaen, det jo præcis det samme bare i pænere gfx :D sucks man ikke kender items osv ved pics mere dog
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 11 2012 09:20am
Quote (eLmasten @ Feb 11 2012 12:31pm)
Jeg har også spillet meget meget dota og meget på Garena + Dota league.. Jeg vil dog sige at HoN ikke er dårligt, det er meget balanced og det køre mere flydende end Dota, efter som dota er meget gammelt.
Men Dota 2 kommer nok til at overgå ALT. :) hehe.



this.

eLmasten  @ hon .  er faldet lidt i mmr, men 1650ish (nye system) 1,5kd  - 2,0+ wards placed.... spiller mixed carry / support / initiator.


Hon balanced? -.- Ny hero hver uge... Hon er så imbalanced som det kan blive. Men jeg er også en hon hater ;)
dota, og nu dota 2 (er også i beta)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 12 2012 04:00pm
Quote (exiter_dk @ Feb 11 2012 04:20pm)
Hon balanced? -.- Ny hero hver uge... Hon er så imbalanced som det kan blive. Men jeg er også en hon hater ;)
dota, og nu dota 2 (er også i beta)


det forvirrende i dota 2 med det nye design, og uden delay er det næsten sværere i store battles hvis ens hold er det som taber imo ^^
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll