d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En Der Kan Sælge Min D2 Items
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 10 2012 04:14am
Jeg har ikke så meget tid mere og vil gerne af med mine resterende ting, da jeg er stoppet med at spille d2. Derfor søger jeg en til at sælge disse for mig. Personen skal have en vis erfaring med trading og kende div priser og derudover skal personen være en der er trusted i det danske forum.
Hvis der er nogle interesserede kan vi aftale løn mm. via pms.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 10 2012 04:59am
hvor meget skal du ha solgt?

ladder?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 05:28am
dude bare lav en kæmpe profit pack til hele accounten og smid den afsted til halv pris så er du ez af med alt
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 10 2012 05:44am
Quote (IAcid @ Feb 10 2012 11:59am)
hvor meget skal du ha solgt?

ladder?



EU NL og det er en masse ting blandt andet perf items og meget rare osv... også meget lort :-P

Quote (peanutboobs @ Feb 10 2012 12:28pm)
dude bare lav en kæmpe profit pack til hele accounten og smid den afsted til halv pris så er du ez af med alt


Tja.. :)

Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 10 2012 05:46am
Quote (JVL @ 10 Feb 2012 12:44)
EU NL og det er en masse ting blandt andet perf items og meget rare osv... også meget lort :-P



Tja.. :)


jeg vil godt gi det et forsøg
hvis du tør overlade ansvaret til mig med dine items :)

This post was edited by IAcid on Feb 10 2012 05:46am
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 10 2012 06:14am
Har jo alligevel ikke noget at lave i skolen ;)
Smid en pm hvis du tør
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 10 2012 06:23am
Quote (LOLouis @ 10 Feb 2012 13:14)
Har jo alligevel ikke noget at lave i skolen ;)
Smid en pm hvis du tør


og endnu bedre der er ferie nu! B)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 10 2012 07:05am
En Realm ville være passende at skrive ned til os :)

og hvilken items det sådan cirka er eftersom det tar sin tid at sælge en eni 765 osv
Member
Posts: 2,416
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Feb 10 2012 07:14am
kan godt. vil tage tide dog. Er det noget minimum du vil have pr ting eller har man frit slag?

Member
Posts: 9,724
Joined: Nov 23 2010
Gold: 39,340.00
Feb 15 2012 03:18pm
Hvilke slags items er der tale om? :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll