d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Release > Udskudt Igen
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 9 2012 05:05pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 9 2012 05:15pm
Andy det kommer ikke alligevel :(
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 9 2012 05:19pm
Quote (ZwiX @ Feb 10 2012 12:15am)
Andy det kommer ikke alligevel :(

Jeg sender dig en brevbombe! Selvfølgelig gør det da det. :unsure:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 10 2012 01:16am
så kan du få low at prøve GW2 i mellemtiden :D
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Feb 10 2012 03:28am
Q2 betyder 'april - juni' ?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 10 2012 03:39am
Quote (xz-master @ 10 Feb 2012 10:28)
Q2 betyder 'april - juni' ?


yep

men undlad at tro på dem :)

Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 10 2012 03:59am
altså det er jo det bedste, så de ikke udgiver et ikke færdigt spil.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 05:48am
Quote (LazyDazy @ 10 Feb 2012 10:59)
altså det er jo det bedste, så de ikke udgiver et ikke færdigt spil.


hvem har nogensinde gjort det ??
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 10 2012 05:50am
Det ender med at grafikken bliver forældet før det bliver udgivet
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 10 2012 05:51am
age of conan
warhammer online
mange andre mmo's
skyrim
osv osv

det bedste er de retter fejl og ting de ikke bryder sig om, ellers for spillet dårlig omtale
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll