d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Internet Slang > Hvad Syntes I ?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 7 2012 03:56pm
har lagt mærke til at her på det sidste er mange fra min klasse/skole begyndt at bruge ord som troll og alle diverse internet ord som tale sprog
syntes det er lidt trist at alle sætninger skal indeholde YU NO, Troll eller true story osv.. og mange af dem der bruger sådan nogle ord aner ikke hvor de kommer fra, det resulterer i at det efterhånden er blevet ret kedeligt at bruge de ord på online forummer hele min klasse tror at YU NO betyder: Yes you NO... og kan ikke lade vær med at lave et face palm hver gang nogen oversætter sådan et ord helt forkert

er jeg den eneste der har lagt mærke til det ?
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 7 2012 04:03pm
Det er indbegrebet af min klasse at snakke sådan.
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Feb 7 2012 04:06pm
Indeed!
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 7 2012 04:29pm
non leet players
should not act leet

its just not c001
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 7 2012 04:48pm
Quote (IAcid @ 7 Feb 2012 22:56)
har lagt mærke til at her på det sidste er mange fra min klasse/skole begyndt at bruge ord som troll og alle diverse internet ord som tale sprog
syntes det er lidt trist at alle sætninger skal indeholde YU NO, Troll eller true story osv.. og mange af dem der bruger sådan nogle ord aner ikke hvor de kommer fra, det resulterer i at det efterhånden er blevet ret kedeligt at bruge de ord på online forummer hele min klasse tror at YU NO betyder: Yes you NO... og kan ikke lade vær med at lave et face palm hver gang nogen oversætter sådan et ord helt forkert

er jeg den eneste der har lagt mærke til det ?


Wait, snakker I i memes i jeres generation nu? Det lyder sgu ærgerligt. My condolences.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 8 2012 02:56am
Quote (Grandebedte @ 7 Feb 2012 23:48)
Wait, snakker I i memes i jeres generation nu? Det lyder sgu ærgerligt. My condolences.

det er kedeligt at høre på i længden
Quote (peanutboobs @ 7 Feb 2012 23:29)
non leet players
should not act leet

its just not c001


THIS
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Feb 8 2012 03:58am
Det er ret træls at høre på efter min mening. Det er dog ikke værre end alt den engelske slang der bliver blandet ind i danske sætninger som man ser hver dag herinde:

"Jeg leaver lige gamet" 2 engelske og 2 danske ord

"Vi trader lige" 2 danske 1 engelsk

"Han cheater" 1 engelsk 1 dansk

Stop det nu...
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Feb 8 2012 04:58am
på mig lyder det blot som et 12 årige barn der tror han er en fandens kal.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 8 2012 06:37am
Quote (Whyred @ 8 Feb 2012 10:58)
Det er ret træls at høre på efter min mening. Det er dog ikke værre end alt den engelske slang der bliver blandet ind i danske sætninger som man ser hver dag herinde:

"Jeg leaver lige gamet" 2 engelske og 2 danske ord

"Vi trader lige" 2 danske 1 engelsk

"Han cheater" 1 engelsk 1 dansk

Stop det nu...



syntes selv det lyder dumt hvis man nogle gange bruger danske ord i stedet (;

''Kom lad os bytte!''
og.. ja der er sikekrt mange andre :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 8 2012 06:52am
Quote (LazyDazy @ 8 Feb 2012 13:37)
syntes selv det lyder dumt hvis man nogle gange bruger danske ord i stedet (;

''Kom lad os bytte!''
og.. ja der er sikekrt mange andre :D


det er kun fordi du er vandt til det nye folk gør.

det gamle lyder bedre imo
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll