☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Vinterferie - Hvad Skal Du Lave?
1
2
3
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1172
Replies: 52
Track Topic
GnaWz
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold
:
0.00
#1
Feb 7 2012 01:49am
Så er det sku' snart blevet tid til vinterferie!
Det kunne da være spændende at høre hvad folk skal bruge deres tid på.
- Jeg skal selv på druktur til Prag fra søndag til fredag. Kryds fingre for at jeg ikke falder i søvn udenfor.
Jer?..
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#2
Feb 7 2012 01:57am
først skal jeg overbevise min ven om hvor whack det er at tage i sommerhus i vinter ferien.
hvis det lykkedes, så skal vi game og drikke.
ellers blive det til minimalt druk. og max gaming.
IAcid
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#3
Feb 7 2012 01:58am
Omkrig 5 opgaver jeg ikk har fået lavet...
Men gl i Prag er det med dit gym?
GnaWz
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold
:
0.00
#4
Feb 7 2012 01:59am
Quote (IAcid @ Feb 7 2012 08:58am)
Omkrig 5 opgaver jeg ikk har fået lavet...
Men gl i Prag er det med dit gym?
Yeah 3.g
exiter_dk
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold
:
20.00
#5
Feb 7 2012 04:49am
Glæd dig prag. Super fed by! Været der 2 gange og vil gerne der over igen.
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#6
Feb 7 2012 05:03am
Quote (GnaWz @ 7 Feb 2012 08:49)
Så er det sku' snart blevet tid til vinterferie!
Det kunne da være spændende at høre hvad folk skal bruge deres tid på.
- Jeg skal selv på druktur til Prag fra søndag til fredag. Kryds fingre for at jeg ikke falder i søvn udenfor.
Jer?..
Vinterferie? Hvad er det?
alexaccount
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold
:
1,428.00
#7
Feb 7 2012 05:08am
Quote (Grandebedte @ 7 Feb 2012 13:03)
Vinterferie? Hvad er det?
tænkte faktisk på det samme...
BackInBusiness
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold
:
0.00
#8
Feb 7 2012 05:08am
Quote (GnaWz @ Feb 7 2012 09:59am)
Yeah 3.g
er du fra GG?
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#9
Feb 7 2012 05:16am
Quote (alexaccount @ 7 Feb 2012 12:08)
tænkte faktisk på det samme...
Det er kun de unge der har ferie.
Jeg vil bare ud og rejse.
This post was edited by Grandebedte on Feb 7 2012 05:16am
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#10
Feb 7 2012 05:52am
Bruge tid med kæresten, besøge min mor og stedfar
Er vist mine eneste umiddelbare planer. Udover at det selvfølgelig bliver til lidt gaming
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
3
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact