d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Colosseum Time-lapsed > ...
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 261
Joined: Sep 21 2010
Gold: 101.36
Feb 6 2012 12:47pm
Jeg ved ikke hvor glade i er for minecraft videoer, men den her jeg fandt er altså i en klasse for sig, tænke at jeg lige vil dele den med jer ;D

Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 6 2012 01:01pm
har aldrig forstået det sjove i Minecraft.. :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Feb 6 2012 01:03pm
Nu er jeg intetvidende i forhold til hvordan det er at spille der der spil, men det ser ganske imponerende ud i mine øjne.
Member
Posts: 261
Joined: Sep 21 2010
Gold: 101.36
Feb 6 2012 01:20pm
Quote (LazyDazy @ Feb 6 2012 09:01pm)
har aldrig forstået det sjove i Minecraft.. :D


Njaaah, det kræver også en form for OCD ;)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 6 2012 01:28pm
Quote (TheSelfishGuy @ 6 Feb 2012 20:20)
Njaaah, det kræver også en form for OCD ;)


OC.. hvad for noget? :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Feb 6 2012 01:37pm
Quote (LazyDazy @ 6 Feb 2012 20:28)
OC.. hvad for noget? :D



Obsessive Compulsive Disorder: http://da.wikipedia.org/wiki/OCD

Jeg er dog ikke sikker på hvad det skulle have med det spil at gøre.

This post was edited by Whyred on Feb 6 2012 01:38pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 6 2012 01:58pm
Quote (LazyDazy @ 6 Feb 2012 20:28)
OC.. hvad for noget? :D


Det er sådan noget teenagere selvdiagnosticerer sig med på internettet.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 6 2012 02:24pm
Det er både imponerende og irriterende at se på! :)
- Imponerende så flot det er gjort og hvor meget tid der er brugt på det.
- Irriterende at se på folk bruge så meget tid på spil i så dårlig grafik!! :angel:
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 6 2012 02:41pm
Quote (LazyDazy @ Feb 6 2012 07:01pm)
har aldrig forstået det sjove i Minecraft.. :D



Det sjove er at man vender tilbage til barndommen, man blander alle de sjove timer man har Haft med Lego og alle de sjove timer man har haft med Doom..
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 6 2012 02:42pm
Virkelig imponerende.
Havde ikke selv toldmodighed til sådan noget.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll