d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Xbox Den Nye > Nogen Der Har En ?
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 6 2012 11:51am
hej nogen der måske har en xbox de vil sælge :) ? det skal være den der sorte slim model ;) send en pb hvis i har en

på forhånd tak ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 6 2012 11:56am
Det er ulovligt at lave sådan nogle trades igennem d2jsp
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 6 2012 11:59am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (ZwiX @ Feb 6 2012 06:56pm)
Det er ulovligt at lave sådan nogle trades igennem d2jsp


who cares? få nu tungen ud af røven på de mods
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 6 2012 12:19pm
Quote (Marquina @ 6 Feb 2012 18:59)
who cares? få nu tungen ud af røven på de mods


Hvis nogle bliver snydt ikke idiot ?
Man kunne evt bruge dba eller hol til sådan nogle ting.
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Feb 6 2012 12:26pm
Quote (ZwiX @ 6 Feb 2012 20:19)
Hvis nogle bliver snydt ikke idiot ?
Man kunne evt bruge dba eller hol til sådan nogle ting.


enig.... eller i det mindste gennem real life trade i donor forum....
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 6 2012 12:53pm
Quote (ZwiX @ Feb 6 2012 07:19pm)
Hvis nogle bliver snydt ikke idiot ?
Man kunne evt bruge dba eller hol til sådan nogle ting.


lol, få dig et liv seriøst, du bad folk om at kigge på dit topic dengang du solgte en mobil for fg XDDDDDDDDDDDDD seriøst jsp > dit liv.. n/c
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 6 2012 12:57pm
Quote (Marquina @ 6 Feb 2012 19:53)
lol, få dig et liv seriøst, du bad folk om at kigge på dit topic dengang du solgte en mobil for fg XDDDDDDDDDDDDD seriøst jsp > dit liv.. n/c


Hej
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 6 2012 01:20pm
Quote (Marquina @ 6 Feb 2012 19:53)
lol, få dig et liv seriøst, du bad folk om at kigge på dit topic dengang du solgte en mobil for fg XDDDDDDDDDDDDD seriøst jsp > dit liv.. n/c


... Umad fordi jeg åbentbart har en del flere penge på lommen ?
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 6 2012 01:30pm
Quote (ZwiX @ Feb 6 2012 08:20pm)
... Umad fordi jeg åbentbart har en del flere penge på lommen ?


og hvad får dig til at tro det? at jeg ikke bruger $$ på et få højt fg antal? XDDDD ynkeligt haha, men gl med at feede njaguar med $$for du kan få flere fg :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 6 2012 02:42pm
Quote (Marquina @ 6 Feb 2012 20:30)
og hvad får dig til at tro det? at jeg ikke bruger $$ på et få højt fg antal? XDDDD ynkeligt haha, men gl med at feede njaguar med $$for du kan få flere fg :D


Hej :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll