d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Er Jeres åbner I Byen > Yeah
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 02:08pm
Har i en standart sætning eller er det op til øjeblikket? Personligt er det tilfældigt for mit vedkommende
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Feb 5 2012 02:11pm
Jeg er ikk med ;d
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 02:12pm
Quote (FlowiZ @ Feb 5 2012 10:11pm)
Jeg er ikk med ;d

Som i snak med tøser ;)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 5 2012 02:21pm
jeg starter altid med 1 ud af mine 2 muligheder

hey skal vi danse ;) ?

eller

hey hvad så :)

kan dog ikke foreslå dem -.-
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 02:21pm
How are you doin' ?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 5 2012 02:31pm
Quote (peanutboobs @ 5 Feb 2012 21:21)
jeg starter altid med 1 ud af mine 2 muligheder

hey skal vi danse ;) ?

eller

hey hvad så :)

kan dog ikke foreslå dem -.-


hahah :D ..

Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 02:50pm
Quote (peanutboobs @ Feb 5 2012 10:21pm)
jeg starter altid med 1 ud af mine 2 muligheder

hey skal vi danse ;) ?

eller

hey hvad så :)

kan dog ikke foreslå dem -.-


haha :) Hvert fald noget man har hørt før.
Quote (eLmasten @ Feb 5 2012 10:21pm)
How are you doin' ?


Har ikke prøvet den, men kunne sgu være sjovt at gøre en dag xD
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 5 2012 02:50pm
Quote (peanutboobs @ Feb 5 2012 09:21pm)
jeg starter altid med 1 ud af mine 2 muligheder

hey skal vi danse ;) ?

eller

hey hvad så :)

kan dog ikke foreslå dem -.-

Fortæl dem om dine achievement points i WoW!
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 5 2012 03:23pm
Quote (GnaWz @ 5 Feb 2012 21:50)
Fortæl dem om dine achievement points i WoW!


lol

bitches love dem 8k i got
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 5 2012 03:38pm
ville nok holde mig fra at fortælle dem at du spørg om score repliker på d2jsp ^^
men ellers hop ud på danse gulvet og fyr nogle moves af, fid en tøs der danser endten alene eller med en anden tøs pige.
tag overe og dans med den hotteste og vid hende at du syntes du er lækker. ( elsker de )
når hun forlader gulvet så bliv lidt til hun går i baren også laver du dit move :P
virket for mig da jeg var singel ;)
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll