d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Super Bowl > Giants Vs Patriots
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 11:04am
Så der superbowl i nat.

giants vs patriots.

Hvor mange her inde skal se det i nat? - og hvem tror i der vinder?

:)
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 5 2012 11:08am
jeg skal se det - håber patriots vinder (har oddset på dem)...
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 5 2012 11:28am
Giants!!!
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Feb 5 2012 11:31am
Det skal da ses når Giants vinder!
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Feb 5 2012 11:41am
Ofc! :D Og vi har lige handlet masser af snacks ;)


Patriots fan her.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 5 2012 11:56am
Yep skal ud til et par venner og se det, har ingen forstand på sporten men ved maden er go der hvor jeg skal hen så det skal nok blive godt ;)
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 5 2012 12:10pm
Quote (Slave @ 5 Feb 2012 19:56)
Yep skal ud til et par venner og se det, har ingen forstand på sporten men ved maden er go der hvor jeg skal hen så det skal nok blive godt ;)


Man behøver faktisk heller ikke at forstå så meget.. Bare selve eventet er pisse fedt!
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 5 2012 12:24pm
Har altid været Patriots fan, dvs. i godt og vil 7 år nu :P Skal ikke se kampen da jeg ikke følger med i sporten længere. :S
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 01:30pm
Er ikke rigtig fan af hverken den ene eller den anden, men tror sejren går til Giants... og af de to hold, er jeg nok mest til giants..
bliver feeeeeedt ! :D

lad os holde tråden åben til under kampen også.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll