Quote (JVL @ 5 Feb 2012 00:09)
Agreed. Det kommer self an på hvad du vil læse videre til efter gym. Hvis du ikke ved det kan det jo aldrig skade at have et godt snit.
Det er virkelig få linier hvor der kræves et snit på over 11 og selv om der er nogen der kræver det kan man godt læse en lignende uddannelse. Fx CBS har en af landets højeste adgangskrav, men du kan læse økonomi i mange andre store byer. Snittet er kun så højt fordi der er mange der søger ind og ikke fordi linien som sådan er vildt svær.