d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 4 2012 10:01am
har sådan overvejet lidt at begynde at spille guild wars.

er det svært at vende sig til?

er det meget som wow eller andre titler man måske kender?

er der noget man skal vide for at spille det :)?

evt nogen der ku hjælpe mig lidt rundt i det :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 4 2012 10:19am
Spillet adskiller sig meget fra f.eks WoW.
Du kan hverken hoppe, svømme osv. som du kender det fra WoW.
Eftersom det er en kæmpe verden vil spillet virke lidt tomt, og du vil ikke støde på så mange.
Der er titler i spillet ja, og du kan unlock gear, våben og andre fede ting til Guild Wars 2, se her: http://hom.guildwars2.com/en/#page=main&details=AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Spillet er et af mine ynlings spil nogensinde, men forbered dig på det er noget helt andet ind WoW, så du skal ikke samligne dem!

Det skal siges, at selvom der ikke er så mange tilbage i spillet, kan du ved hjælp af heroes og henchmen sagtens klare spillet selv.
Der er en utrolig god historie i spillet, så jeg vil forslå mest at spille pga det. SÅ har du baggrundsviden til GW2.
Er du til PvP er det utroligt godt gennemført, med både GvG (Guild vs Guild) TA, RA, HA osv osv.

Er der andet siger du til :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 4 2012 02:01pm
Quote (LazyDazy @ Feb 4 2012 05:19pm)
Spillet adskiller sig meget fra f.eks WoW.
Du kan hverken hoppe, svømme osv. som du kender det fra WoW.
Eftersom det er en kæmpe verden vil spillet virke lidt tomt, og du vil ikke støde på så mange.
Der er titler i spillet ja, og du kan unlock gear, våben og andre fede ting til Guild Wars 2, se her: http://hom.guildwars2.com/en/#page=main&details=AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Spillet er et af mine ynlings spil nogensinde, men forbered dig på det er noget helt andet ind WoW, så du skal ikke samligne dem!

Det skal siges, at selvom der ikke er så mange tilbage i spillet, kan du ved hjælp af heroes og henchmen sagtens klare spillet selv.
Der er en utrolig god historie i spillet, så jeg vil forslå mest at spille pga det. SÅ har du baggrundsviden til GW2.
Er du til PvP er det utroligt godt gennemført, med både GvG (Guild vs Guild) TA, RA, HA osv osv.

Er der andet siger du til :)


hvis man er nybegynder er det ikke altid nok med hero henchs ^^ men ja, det nemt nok og PvP'en er ved at være lidt død i forhold til 2-4 år siden, og wow sucks balls. gw > wow anytime du kan købe min acc hvis du vil :D ^^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll