Spillet adskiller sig meget fra f.eks WoW.
Du kan hverken hoppe, svømme osv. som du kender det fra WoW.
Eftersom det er en kæmpe verden vil spillet virke lidt tomt, og du vil ikke støde på så mange.
Der er titler i spillet ja, og du kan unlock gear, våben og andre fede ting til Guild Wars 2, se her:
http://hom.guildwars2.com/en/#page=main&details=AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASpillet er et af mine ynlings spil nogensinde, men forbered dig på det er noget helt andet ind WoW, så du skal ikke samligne dem!
Det skal siges, at selvom der ikke er så mange tilbage i spillet, kan du ved hjælp af heroes og henchmen sagtens klare spillet selv.
Der er en utrolig god historie i spillet, så jeg vil forslå mest at spille pga det. SÅ har du baggrundsviden til GW2.
Er du til PvP er det utroligt godt gennemført, med både GvG (Guild vs Guild) TA, RA, HA osv osv.
Er der andet siger du til
