d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvad Skal I Lave Idag?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 3 2012 02:08pm
Hej sidder herhjemme med en ven og har det overdrevet stramt der massere af fest men det langt væk.
Så vi sidder bare herhjemme med en masse guf så ville lige høre hvad i skal lave idag...
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 3 2012 02:11pm
Game ps3 til jeg skal i seng kl 10-11 stykker (tror jeg) da jeg skal op 5:30 i morgen tidlig og så afsted til Fyn ;)
Member
Posts: 16,664
Joined: Nov 10 2010
Gold: 13.50
Feb 3 2012 02:21pm
Quote (Headshot @ 3 Feb 2012 22:11)
Game ps3 til jeg skal i seng kl 10-11 stykker (tror jeg) da jeg skal op 5:30 i morgen tidlig og så afsted til Fyn ;)


Lol, hvad spiller du på ps3? ;p
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 3 2012 02:23pm
Sidder også og stener med nogle dudes på Skype... Har ikke de store planer for i dag.
Det passer mig egentligt fint da har det lidt skidt ;)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 3 2012 02:41pm
Quote (GnaWz @ 3 Feb 2012 21:23)
Sidder også og stener med nogle dudes på Skype... Har ikke de store planer for i dag.
Det passer mig egentligt fint da har det lidt skidt ;)


lad mig dog lige join jeres samtale man :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 3 2012 02:44pm
Quote (Juegos @ Feb 3 2012 09:41pm)
lad mig dog lige join jeres samtale man :D


Det er irl mates og de er ikke meget for random internet guys :D De bruger ikke d2jsp.
Member
Posts: 83,207
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Feb 3 2012 02:49pm
Jeg når forhåbenlig at lave et climb endnu før jeg engang smutter i seng :D og ellers bare slappe af med musik og sådan. :)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 3 2012 02:50pm
Quote (Sirax @ 3 Feb 2012 21:49)
Jeg når forhåbenlig at lave et climb endnu før jeg engang smutter i seng :D og ellers bare slappe af med musik og sådan. :)


lyder fornuftigt :)
Retired Moderator
Posts: 23,297
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Feb 3 2012 03:10pm
I aften står den på baalruns og TV. I morgen skal jeg tidligt op til klipning, så styrketræning og så heftig fest om aftenen :) Weekenden runder vi så af med Super Bowl.
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 3 2012 03:11pm
Quote (Avalon @ Feb 3 2012 08:21pm)
Lol, hvad spiller du på ps3? ;p


Mw3! :D
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll