d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Modtagelse Af Pakker? > ??
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Feb 3 2012 08:49am
jeg ved hvilket posthus min pakke er, kan jeg bare tage mit pas og smutte ned og hente den? eller skal jeg vente til imorgen hvor jeg får det lille brev " Hey jeg var her igår" -,-' ? det eneste der står der er jo alligevel mit navn ? :D
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Feb 3 2012 08:56am
Postmanden kommer sandsynligvis hjem til dig og hvis du ikk er hjemme giver han dig en seddel hvor der står din pakke er i posthuset der og der
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Feb 3 2012 09:04am
Quote (FlowiZ @ Feb 3 2012 02:56pm)
Postmanden kommer sandsynligvis hjem til dig og hvis du ikk er hjemme giver han dig en seddel hvor der står din pakke er i posthuset der og der


Jeg var ikke hjemme,, det er det jeg menner, der kommer jo et brev imorgen om at han var her idag og der får jeg seddelen? jeg har ikke fået den endu.
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 3 2012 09:19am
Quote (SHanelcia @ Feb 3 2012 04:04pm)
Jeg var ikke hjemme,, det er det jeg menner, der kommer jo et brev imorgen om at han var her idag og der får jeg seddelen? jeg har ikke fået den endu.


vi plejer at få sedlen med det samme vis ikke man er hjemme :)
så, kan man bare smutte ned på posthuset efter kl 16:00 for så har han afleveret det der nede :)
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Feb 3 2012 09:22am
Quote (bettelap @ Feb 3 2012 03:19pm)
vi plejer at få sedlen med det samme vis ikke man er hjemme :)
så, kan man bare smutte ned på posthuset efter kl 16:00 for så har han afleveret det der nede :)


Der er det problem at de ikke har nøgler til opgangene, det har kun de som går ud med breve, derfor hvis jeg ikke er hjemme sender de en seddel og der kan gå ekstra 1-2 dage før jeg får den,, derfor jeg vil vide om jeg bare ka tage der ned med ID,,måske nogen der har prøvet det?
Member
Posts: 12,706
Joined: Mar 1 2003
Gold: 6,070.00
Feb 3 2012 09:34am
prøv dog at smut derhen og se om de har den, nogen gange skal man jagte lidt med dem hvis de ikke har fået sorteret dem endnu
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Feb 3 2012 10:18am
sku gerne stå på sedlen fra hvornår man kan hente den.. sidst skulle jeg vente til dagen efter ;)
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Feb 3 2012 10:19am
man behøves ikke sedlen, bare ID med billede og adresse, fik den med det samme :)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 3 2012 10:27am
Quote (SHanelcia @ Feb 3 2012 03:49pm)
jeg ved hvilket posthus min pakke er, kan jeg bare tage mit pas og smutte ned og hente den? eller skal jeg vente til imorgen hvor jeg får det lille brev " Hey jeg var her igår" -,-' ? det eneste der står der er jo alligevel mit navn ? :D

Jeg plejer altid, på dagen hvor jeg får afhentningssedlen, at gå ned på posthuset 15 min. inden de lukker og hente pakken.
På det tidspunkt er alle deres varevogne kommet tilbage.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll