Quote (bettelap @ Feb 3 2012 03:19pm)
vi plejer at få sedlen med det samme vis ikke man er hjemme

så, kan man bare smutte ned på posthuset efter kl 16:00 for så har han afleveret det der nede

Der er det problem at de ikke har nøgler til opgangene, det har kun de som går ud med breve, derfor hvis jeg ikke er hjemme sender de en seddel og der kan gå ekstra 1-2 dage før jeg får den,, derfor jeg vil vide om jeg bare ka tage der ned med ID,,måske nogen der har prøvet det?