d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Har Forstand På Priser?? > Skal Ha Hjælp På Brugte Vare
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 2 2012 05:04pm
Jeg ved godt det her ikke er dba men aner ikke hvad jeg skal tage for disse ting...



Iphone 4g hvid 16gb med alt tilbehør og garanti ser ud som ny ikke den mindste rids
Nokia n8 har lige fået helt ny skærm alt tilbehør medfølger og har kasko på så hvid den bliver nakket. Eller går i stykker fås der en ny
en North face rød næsten sprit ny lang model i medium intet galt med og er ikke beskidt i (rød)
Beats by dre model (Studio) hellere ikke den mindste skade




hvad kan jeg forlange for disse ting?
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 2 2012 05:14pm
Puha, den er svær.

Et forslag kunne være at gå ind på Den Blå Avis, og tjekke hvad andre tager for sådan noget :)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 2 2012 05:25pm
Quote (Knudsen @ 3 Feb 2012 00:14)
Puha, den er svær.

Et forslag kunne være at gå ind på Den Blå Avis, og tjekke hvad andre tager for sådan noget :)


har kigget men der er lidt forskel på priserne men iphone ligger på de der 2000-2500 kan man godt tage en 2500 for den når alt er med? :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 3 2012 03:33am
2500 ville være en fair pris for din iphone

går ud fra det er en jakke du sælger ?
en North face rød næsten sprit ny lang model i medium intet galt med og er ikke beskidt i (rød)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 3 2012 07:38am
Quote (IAcid @ 3 Feb 2012 10:33)
2500 ville være en fair pris for din iphone

går ud fra det er en jakke du sælger ?
en North face rød næsten sprit ny lang model i medium intet galt med og er ikke beskidt i (rød)


ja det er det :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 3 2012 10:53am
jeg vil godt købe dine hovedtelefoner så du må lige pme mig :)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 3 2012 11:09am
Hvorfor ser jeg hele tiden overskriften som værende "Nogen Der Har Forstand På Piger??"
Something's wrong here!
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 3 2012 11:11am
Well, din jakke, har du en pris på den?
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 3 2012 11:18am
Quote (GnaWz @ 3 Feb 2012 18:09)
Hvorfor ser jeg hele tiden overskriften som værende "Nogen Der Har Forstand På Piger??"
Something's wrong here!


haha :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll