d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvem Spiller Stadig D2? > Ja, Er Faldet I...
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Feb 2 2012 02:31pm
Så sørgelig over at lave dette topic..

anyway, kedede mig så fik smækket en bowa sammen for at få et skud nostalgi - men det er ikke så fedt bare at baale med bots og kender ikke rigtig nogen mere der spiller d2 :P


euscnl, *Sunline :)


Har ikke andet end en bowa lige nu, men gad godt lave en sorc eller hdin hvis der er nogen der er friske på at starte en ny char op :)
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 2 2012 02:32pm
Quote (Sunline @ 2 Feb 2012 22:31)
Så sørgelig over at lave dette topic..

anyway, kedede mig så fik smækket en bowa sammen for at få et skud nostalgi - men det er ikke så fedt bare at baale med bots og kender ikke rigtig nogen mere der spiller d2 :P


euscnl, *Sunline :)


Har ikke andet end en bowa lige nu, men gad godt lave en sorc eller hdin hvis der er nogen der er friske på at starte en ny char op :)


Haha, har lige lavet et topic nærmest identisk med dette...
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Feb 2 2012 02:34pm
Quote (Knudsen @ 2 Feb 2012 21:32)
Haha, har lige lavet et topic nærmest identisk med dette...


LOL timing! :D haha

whisp mig på *Sunline ^^
Member
Posts: 83,207
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Feb 2 2012 03:16pm
Heeej Jonathan!

Ang. Baalruns, så join Op BHSC-Baal men der er et kræv og det er at du er level 85+ :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 2 2012 03:30pm
Quote (Sunline @ 2 Feb 2012 21:34)
LOL timing! :D haha

whisp mig på *Sunline ^^


Jeg er klart frisk har måske stadig mine gamle acc's
skal bare lige have installeret d2 igen :)
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Feb 2 2012 03:49pm
Quote (Sirax @ 2 Feb 2012 22:16)
Heeej Jonathan!

Ang. Baalruns, så join Op BHSC-Baal men der er et kræv og det er at du er level 85+ :D


sweet, thanks mate, nogle gode channels med dia runs?

Quote (IAcid @ 2 Feb 2012 22:30)
Jeg er klart frisk har måske stadig mine gamle acc's
skal bare lige have installeret d2 igen :)


PM'd, ellers så start en char op med mig og knudsen :D
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 2 2012 05:27pm
Quote (Sunline @ 2 Feb 2012 21:31)
Så sørgelig over at lave dette topic..

anyway, kedede mig så fik smækket en bowa sammen for at få et skud nostalgi - men det er ikke så fedt bare at baale med bots og kender ikke rigtig nogen mere der spiller d2 :P


euscnl, *Sunline :)


Har ikke andet end en bowa lige nu, men gad godt lave en sorc eller hdin hvis der er nogen der er friske på at starte en ny char op :)


fuck hvor sick jeg sidder selv og leder efter nogen der er firske på at spille både seriøst og sjov skal der også være plads til.
Men hvis i begge er friske og i gider og ha mig med selvfølgelig. Så er jeg også frisk :)
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Feb 2 2012 07:23pm
Quote (Juegos @ 3 Feb 2012 00:27)
fuck hvor sick jeg sidder selv og leder efter nogen der er firske på at spille både seriøst og sjov skal der også være plads til.
Men hvis i begge er friske og i gider og ha mig med selvfølgelig. Så er jeg også frisk :)


Nice! :D Jeg er lige gået i gang med at lave en fire sorc som lige er blevet rushet, så nu skal jeg til at diarunne + trade ^^
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 2 2012 07:38pm
Hvis du skulle være intresseret i at købe en lækker lvl 49 pvp bowzon så smid en pm jeg sætter prisen langt ned eftersom jeg ik er til det helt vilde d2 mere..
har også en lvl 30 bowzon pvper
eller en nec lvl 98 uden items der kan købes
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 3 2012 07:40am
Quote (Sunline @ 3 Feb 2012 02:23)
Nice! :D Jeg er lige gået i gang med at lave en fire sorc som lige er blevet rushet, så nu skal jeg til at diarunne + trade ^^


Jamen det jo super du skriver bare hvis der er noget jeg kan gøre som rush eller noget.
Husk bare skriv
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll