Quote (Sirax @ 2 Feb 2012 22:16)
Heeej Jonathan!
Ang. Baalruns, så join Op BHSC-Baal men der er et kræv og det er at du er level 85+

sweet, thanks mate, nogle gode channels med dia runs?
Quote (IAcid @ 2 Feb 2012 22:30)
Jeg er klart frisk har måske stadig mine gamle acc's
skal bare lige have installeret d2 igen

PM'd, ellers så start en char op med mig og knudsen
