d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Monze > Yep
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Feb 1 2012 03:37pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=60705557&f=143&o=10

Se lige der :)

Er du seriøs?

"Failing at being good at d2"?? :D


Han var så leader for #1 clan der har været på eu..

Ikke tabt en clanwar siden 2002/2003 - altså det år, den clan blev lavet, så med andre ord har vi aldrig tabt... (og det er ikke fordi vi har prøvet at undgå dem - vi havde en periode hvor der blev lavet "10.000 fg if you beat us" topics)

Han har vundet 3 ud af 4 af de mld chars han har spillet siden han lavede hans mld char :D


Wall of rage fra mig, men ellers hav en god dag :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 1 2012 03:45pm
Det her topic kunne ikke have sparet med en PM.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 1 2012 04:07pm
Godt for ham, sut ham lidt mere i røven og du får vouch herfra.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Feb 1 2012 04:30pm
Ja for jeg har virkelig brug for at sutte en i røven jeg har spillet med siden 2003 ^^

Det er da klart.

Smut med dig rand ;)
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Feb 1 2012 04:49pm
TaC
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Feb 1 2012 05:29pm
havde ellers tænkt jeg ville springe dette topic over... da der ingen grund til at lave et topic ang det her...... meneee.... kalder du sunshines rand?......... for det vil jeg gerne ha forklaret så.... rand i forhold til hvad.... dig?
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll