http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=60705557&f=143&o=10Se lige der

Er du seriøs?
"Failing at being good at d2"??

Han var så leader for #1 clan der har været på eu..
Ikke tabt en clanwar siden 2002/2003 - altså det år, den clan blev lavet, så med andre ord har vi aldrig tabt... (og det er ikke fordi vi har prøvet at undgå dem - vi havde en periode hvor der blev lavet "10.000 fg if you beat us" topics)
Han har vundet 3 ud af 4 af de mld chars han har spillet siden han lavede hans mld char

Wall of rage fra mig, men ellers hav en god dag
