d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Forza 4 Tråd > Snak Om Spillet Osv Osv
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 1 2012 07:05am
nogen der spiller forza motorsport 4 ?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 1 2012 07:43am
tror det er de færeste her som har en xbox, og så oven i købet forza (;

selvom det er et pisse fedt!!
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2012 10:34am
Quote (LazyDazy @ Feb 1 2012 01:43pm)
tror det er de færeste her som har en xbox, og så oven i købet forza (;

selvom det er et pisse fedt!!


færreste der har en xbox ???

Det er jo en 100 gange bedre maskine en playstation..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 1 2012 10:38am
Quote (MrLennon @ 1 Feb 2012 17:34)
færreste der har en xbox ???

Det er jo en 100 gange bedre maskine en playstation..


I know, har selv en xbox og fortrækker den langt mere ind en playstation ^^

siger bare xbox er underated og ikke mange på det danske forum der har en.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2012 10:48am
Quote (LazyDazy @ Feb 1 2012 04:38pm)
I know, har selv en xbox og fortrækker den langt mere ind en playstation ^^

siger bare xbox er underated og ikke mange på det danske forum der har en.


Jeg tror desværre ikke du ved særlig meget om hvad folk har og ikke har, jeg mindes at vi havde en debat for noget tid siden mellem PS3 og X360, og der var overraskende mange der havde en..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 1 2012 11:09am
Quote (MrLennon @ 1 Feb 2012 17:48)
Jeg tror desværre ikke du ved særlig meget om hvad folk har og ikke har, jeg mindes at vi havde en debat for noget tid siden mellem PS3 og X360, og der var overraskende mange der havde en..


sikkert :D
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 4 2012 07:19pm
nogen herinde som drifter ?, og btw vil give lazydazy ret med den er underrated og bedre end en playstation :) det eneste minus er at det koster penge og spille online ;P
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 5 2012 02:56am
så har man tilgengæld et mere stabilt internet ^^

men gears of war 3 osv er mere mig.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 23 2012 03:04pm
slet ingen der spiller det spil :) ?
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Feb 24 2012 03:32am
ps3 ftw :p
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll