Quote (Juegos @ Feb 1 2012 12:21pm)
er lige begyndt her for et par dage siden spillet meget black ops men det her er lidt federe. Men det e rikke prestige der spiller.. De plejet og kalde mig kogen af mw3 haha ^^
skal lige ud og hente nogen penge hos en kammerat så er hjemme om 2 timer hvis du altså gider og vente så lang tid på at få en røvfuld

haha, altså jeg skal bare kunne komme til træninge 18:30, og så er jeg hjemme igen kl 23, så jeg kan ikke efter træning..

Men hvis du kan være på så vi kan game lidt før, så jeg frisk
