d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Playstation 3 > Frisk På At Spille Lidt?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Jan 31 2012 06:40pm
hey ved der er rigtig mange af jer som nørder den ligeså meget som mig.
Så ville høre om der var en af jer som var friske på et par game over nettet
så hvis i spiller noget af dette så smid lige en besked



ansøg neaveborg

Call of duty mw3
gta IV
Fifa street 3
Black ops
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 1 2012 01:55am
Mw
Mw2
Black Ops
eller Mw3

PSN: dredt69
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 1 2012 06:10am
Quote (Headshot @ 1 Feb 2012 08:55)
Mw
Mw2
Black Ops
eller Mw3

PSN: dredt69


ansøger dig lige så kan du lige få nogen klask i mw3 ^^
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 1 2012 06:14am
Quote (Juegos @ Feb 1 2012 12:10pm)
ansøger dig lige så kan du lige få nogen klask i mw3 ^^


haha, du må da gerne prøve :D Er hjemme om 45-60 min ca ;)
hvad prestige er du? :)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 1 2012 06:21am
Quote (Headshot @ 1 Feb 2012 13:14)
haha, du må da gerne prøve :D Er hjemme om 45-60 min ca ;)
hvad prestige er du? :)


er lige begyndt her for et par dage siden spillet meget black ops men det her er lidt federe. Men det e rikke prestige der spiller.. De plejet og kalde mig kogen af mw3 haha ^^
skal lige ud og hente nogen penge hos en kammerat så er hjemme om 2 timer hvis du altså gider og vente så lang tid på at få en røvfuld :D
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 1 2012 06:23am
Quote (Juegos @ Feb 1 2012 12:21pm)
er lige begyndt her for et par dage siden spillet meget black ops men det her er lidt federe. Men det e rikke prestige der spiller.. De plejet og kalde mig kogen af mw3 haha ^^
skal lige ud og hente nogen penge hos en kammerat så er hjemme om 2 timer hvis du altså gider og vente så lang tid på at få en røvfuld :D


haha, altså jeg skal bare kunne komme til træninge 18:30, og så er jeg hjemme igen kl 23, så jeg kan ikke efter træning.. :D
Men hvis du kan være på så vi kan game lidt før, så jeg frisk ;)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 1 2012 06:28am
Quote (Headshot @ 1 Feb 2012 13:23)
haha, altså jeg skal bare kunne komme til træninge 18:30, og så er jeg hjemme igen kl 23, så jeg kan ikke efter træning.. :D
Men hvis du kan være på så vi kan game lidt før, så jeg frisk ;)


okay jeg skal høre mit bedste for at nå det ellers er der jo endnu en dag imorgen :)
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 1 2012 07:08am
Quote (Juegos @ Feb 1 2012 12:28pm)
okay jeg skal høre mit bedste for at nå det ellers er der jo endnu en dag imorgen :)


Skal arbejde i morgen, og er på fyn hele weekenden :D men så er der igen en dag på mandag ;)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 2 2012 05:01pm
Quote (Headshot @ 1 Feb 2012 14:08)
Skal arbejde i morgen, og er på fyn hele weekenden :D men så er der igen en dag på mandag ;)


Lige præcis jeg har også haft lidt små travlt :)
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 3 2012 02:20am
Quote (Juegos @ Feb 2 2012 11:01pm)
Lige præcis jeg har også haft lidt små travlt :)


Jeg har tid i dag hvis det er :-D
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll