Quote (Sunshines @ 31 Jan 2012 18:24)
Rykker min mus mod X hvis jeg går ud på windows. Spiller i window mode, og under kampe rykker musen ca. 3-4 cm mod venstre og opad.
Hader det, da det virkelig forhindrer mig i at lave nogle boom headshots, nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Kender ikke selv problemet, men er frisk på at game med dig
vi sidder et par stykker og gamer ffa og sådan lidt af hvert
