d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Når Jeg Spiller Cs 1.6
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jan 31 2012 10:24am
Rykker min mus mod X hvis jeg går ud på windows. Spiller i window mode, og under kampe rykker musen ca. 3-4 cm mod venstre og opad.

Hader det, da det virkelig forhindrer mig i at lave nogle boom headshots, nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Jan 31 2012 10:31am
Lad være med at spille i Windowmode .. Spillet er ikke designet til det, og der er ikke noget du kan gøre ved det :)
Eller jo, holde musen inden for spille-feldtet ;)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jan 31 2012 11:20am
Lad være med at lægge din hånd på touchpad :D
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Jan 31 2012 11:29am
Quote (Sunshines @ 31 Jan 2012 18:24)
Rykker min mus mod X hvis jeg går ud på windows. Spiller i window mode, og under kampe rykker musen ca. 3-4 cm mod venstre og opad.

Hader det, da det virkelig forhindrer mig i at lave nogle boom headshots, nogen der ved hvad jeg skal gøre?



Kender ikke selv problemet, men er frisk på at game med dig ;)
vi sidder et par stykker og gamer ffa og sådan lidt af hvert :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 31 2012 11:37am
Er det ikke fordi du er uden for vinduet? Diablo gør det samme hvis man har sat det til window og man så klikker udenfor vinduet løber ens spiller i den retning og bliver ved indtil man klikker inde i selve spillet igen
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jan 31 2012 04:55pm
Quote (IAcid @ Jan 31 2012 06:37pm)
Er det ikke fordi du er uden for vinduet? Diablo gør det samme hvis man har sat det til window og man så klikker udenfor vinduet løber ens spiller i den retning og bliver ved indtil man klikker inde i selve spillet igen


Nej, det er ikke fordi jeg kører i window mode, det er inde i selve gamet jeg har musen og den gør det stadig.

Og homse, jeg har slået mousepad fra B) LMK where fg is ajjajaa
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll