d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Ha Hjælp Til Højtalere > Hvad Mærke Ville Være Godt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Jan 30 2012 08:49pm
hey skal ha en subwoofer og nogen højtaler må godt være brugt gerne noget cewin vega eller noget. Til omkring en 2000-3000kr (brugt)
hvad ville være perfekt til en stort værelse og bare til at høre musik på når man kommer hjem fra arbejde..
Nogen forslag så må i meget gerne skrive

skal siges jeg køre et par stille og rolige jbl lige pt spiller udmærket men engang imellem er det fedt med lidt højt musik med god bas..


tak på forhånd :)

This post was edited by Juegos on Jan 30 2012 08:50pm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 31 2012 12:26am
logitech er da meget godt :D
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 31 2012 01:02am
Harman Kardon
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 31 2012 05:45am
Quote (LazyDazy @ 31 Jan 2012 07:26)
logitech er da meget godt :D


jeg har en coupon code der sparer dig 20% på et hvilket som helst logitech produkt

hvis du søger denne coupon pm mig :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 31 2012 07:11am
uhh, har dog ikke planer om at købe noget lige foreløbigt. Men tak for tilbudet :)
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Jan 31 2012 11:33am
Jeg kan anbefale Bose :)
Det jeg har spiller fantastisk, og det er altså hs/hc og raw der bliver skudt af, i det anlæg ;)

This post was edited by KongenTobi on Jan 31 2012 11:34am
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll