d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogle Som Vil Prøve Diablo 3?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 30 2012 09:48am
har omkring 9 timer tilbage, så hvis der er en der vil prøve så skriv her.

hent client her: http://www.d3sanc.com/news/diablo-iii-download-client-leaked/

Tager et spil LoL og checker tilbage om 40 min :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 30 2012 09:54am
Det vil jeg godt.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 30 2012 10:08am
sure :D
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Jan 30 2012 10:17am
helt sikkert.
Member
Posts: 9,316
Joined: Oct 19 2008
Gold: 0.00
Jan 30 2012 10:56am
Gerne ;)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jan 30 2012 12:05pm
hvorfor har du kun 9 timer?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 30 2012 12:34pm
Quote (Slave @ Jan 30 2012 07:05pm)
hvorfor har du kun 9 timer?


han har sikkert lejet 12/24 etc timer her på d2jsp og fundet ud af at betaen kun tager 30-45 min at klare, og så går man død i det
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 30 2012 12:35pm
Quote (eLmasten @ Jan 30 2012 07:34pm)
han har sikkert lejet 12/24 etc timer her på d2jsp og fundet ud af at betaen kun tager 30-45 min at klare, og så går man død i det

Der er ikke mange der lejer ud til under 12hr, derfor kan man være tvunget til at tage mere end man har brug for.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 30 2012 12:42pm
Quote (GnaWz @ 30 Jan 2012 19:35)
Der er ikke mange der lejer ud til under 12hr, derfor kan man være tvunget til at tage mere end man har brug for.


this, og så to jeg kender kunne prøve ^^
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 30 2012 01:44pm
Tak. Det var skægt lige at prøve af en gang.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll