d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Demonstration Imod Acta
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 30 2012 04:06am
Hej

Andre som skal med til demonstration imod ACTA?
http://www.facebook.com/events/235321939883596/

Hvad er ACTA?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 30 2012 05:34am
jeg dukker op

lige inviteret alle på min facebook <3
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 30 2012 06:51am
Regner med at købe en maske og måske en hat til formålet.
http://www.megamerchandise.dk/film/V-For-Vendetta-merchandise/40
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 01:34pm
Kom glad! :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 1 2012 02:05pm
var det på lørdag
eller var det næste næste?

kan ikke lige huske det :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 1 2012 02:09pm
Vil hellere tage turen mod københavn og demonstrere til fri hash i danmark :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 1 2012 02:13pm
Quote (Vinum @ 1 Feb 2012 21:09)
Vil hellere tage turen mod københavn og demonstrere til fri hash i danmark :)


så du er ligeglad med at internet bliver styret med hård hånd, og at der ingen frihed er længere? seriøst..
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 1 2012 02:13pm
Quote (Vinum @ Feb 1 2012 09:09pm)
Vil hellere tage turen mod københavn og demonstrere til fri hash i danmark :)


Måske du bare skulle tage turen på den lukkede :-)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2012 02:23pm
Quote (Vinum @ Feb 1 2012 08:09pm)
Vil hellere tage turen mod københavn og demonstrere til fri hash i danmark :)



Jeg er med dig ;)



Quote (Marquina @ Feb 1 2012 08:13pm)
Måske du bare skulle tage turen på den lukkede :-)


Fordi man går ind for fri hash skal man på den lukkede ??
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 02:25pm
Quote (Vinum @ Feb 1 2012 09:09pm)
Vil hellere tage turen mod københavn og demonstrere til fri hash i danmark :)

Quote (MrLennon @ Feb 1 2012 09:23pm)
Jeg er med dig ;)




Fordi man går ind for fri hash skal man på den lukkede ??

Useless +1 posts ;D

Quote (peanutboobs @ Feb 1 2012 09:05pm)
var det på lørdag
eller var det næste næste?

kan ikke lige huske det :)

Det er d. 25 februar som er en lørdag, ja.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll