Quote (Marquina @ Jan 30 2012 05:08pm)
har også haft en del problemer med BF3, har helt opgivet det, fuldstændig råden support man får... origin har virkelig ikke styr på en skid imo..
Det ironiske er at du også skriver under på at de må udspionere dig på din computer. Jeg har selv afskaffet mig med alle EA spil for at undgå deres skodklient.
Kilde:
http://www.rockpapershotgun.com/2011/08/24/eas-origin-eula-proves-even-more-sinister/De har dog ændret lidt i deres EULA nu, men jeg tilgiver ikke sådan noget
This post was edited by GnaWz on Jan 30 2012 11:16am