d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bf3 - Problem
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,416
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Jan 30 2012 03:29am
Tror jeg har prøvet at installere spillet flere gange. Har endda gendannet min computer installeret evt. og nødvendige programmer bliver ved med at få denne her besked



This post was edited by Crozer on Jan 30 2012 03:29am
Member
Posts: 2,416
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Jan 30 2012 03:38am
Mine computer infos

Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 30 2012 03:55am
Gå ned i søg og tryk: dxdiag
Så kører du programmet og gemmer filen. Den fil sender du ind til EA's kundesupport og beskriver dit problem på samme tid.

Held og lykke.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 30 2012 10:08am
har også haft en del problemer med BF3, har helt opgivet det, fuldstændig råden support man får... origin har virkelig ikke styr på en skid imo..
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 30 2012 11:16am
Quote (Marquina @ Jan 30 2012 05:08pm)
har også haft en del problemer med BF3, har helt opgivet det, fuldstændig råden support man får... origin har virkelig ikke styr på en skid imo..

Det ironiske er at du også skriver under på at de må udspionere dig på din computer. Jeg har selv afskaffet mig med alle EA spil for at undgå deres skodklient.
Kilde: http://www.rockpapershotgun.com/2011/08/24/eas-origin-eula-proves-even-more-sinister/

De har dog ændret lidt i deres EULA nu, men jeg tilgiver ikke sådan noget :P

This post was edited by GnaWz on Jan 30 2012 11:16am
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll