Quote (GnaWz @ Jan 30 2012 10:10am)
6. Prestige meget snart ^^
Gg, hvad spiller du mest og class osv? ;-)
e: Kom lige i prestige 2 i går aftes, lvl 22 nu - jeg elsker bare det grønne emblem!
Hvad har du brugt dine prestige tokens på?
This post was edited by Headshot on Jan 30 2012 04:56am