d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Forstærker !
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Jan 29 2012 01:31pm
Fik en ny forstærker i julegave, som jeg først lige har "installeret" nu !
FUCK den er fed , MEGA herre nizzle lyd ! B)
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2012 01:59pm
Quote (Kaner @ Jan 29 2012 08:31pm)
Fik en ny forstærker i julegave, som jeg først lige har "installeret" nu !
FUCK den er fed , MEGA herre nizzle lyd ! B)


Link!..
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Jan 29 2012 02:25pm
Quote (Gerner @ 29 Jan 2012 20:59)
Link!..


Det er en NAD forstærker, som har et system der gør at din lyd ikke forvrænger ..
Mange "Gode" forstærkere kan spille røven ud af bukserne, men hvis dine speakers ikke kan trække det, bliver lyden bare mega dårlig og ødelægger dine højtalere.
NAD yder den bedste kvalitet ud af dine speakers .. Mega smart .. :)

http://nadelectronics.com/products/hifi-amplifiers/C-316BEE-Stereo-Integrated-Amplifier
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2012 02:28pm
Quote (Kaner @ Jan 29 2012 09:25pm)
Det er en NAD forstærker, som har et system der gør at din lyd ikke forvrænger ..
Mange "Gode" forstærkere kan spille røven ud af bukserne, men hvis dine speakers ikke kan trække det, bliver lyden bare mega dårlig og ødelægger dine højtalere.
NAD yder den bedste kvalitet ud af dine speakers .. Mega smart .. :)

http://nadelectronics.com/products/hifi-amplifiers/C-316BEE-Stereo-Integrated-Amplifier


Ser meget lækker ud ;)

Har selv i tankerne at købe mig et lækkert par gulvhøjtalere og en high kvali NAD forstærker.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Jan 29 2012 02:30pm
Quote (Gerner @ 29 Jan 2012 21:28)
Ser meget lækker ud ;)

Har selv i tankerne at købe mig et lækkert par gulvhøjtalere og en high kvali NAD forstærker.


Den her forstærker kan fås i enhver Hi-Fi shop for 2K ..
Det er imo mega billigt for en forstærker med så god lyd ! :)
Men som du selv siger, hvis man ikke har gode speakers er det lige meget med en go forstærker :D

LYD <3 ^_^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll