d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sne
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 29 2012 02:13am
Sne :wub:
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 29 2012 03:10am
:love:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 29 2012 03:47am
:love: det er lækkert at vågne op til
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jan 29 2012 03:50am
bliver lort at cykle i skole i morgen. Overvejer at tage bussen -.- Men dejligt at se!
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 29 2012 03:57am
Quote (exiter_dk @ 29 Jan 2012 10:50)
bliver lort at cykle i skole i morgen. Overvejer at tage bussen -.- Men dejligt at se!


bliver mit første år med bil og sne kan kun blive nice! :D
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 29 2012 06:07am
tja det første jeg gjorde da jeg vågnede.. kiggede ud.... så det havde sneet endnu mere... og tænkte. hmm ser ud til man blir vinterfyret snart
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jan 29 2012 07:30am
:love: :love: :love: endelig lidt sne :love: :love: :love:

Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 29 2012 07:38am
Var ude hele aften da det sneede og jeg så en sveske blive hentet i en ambulance.
Godt med alkohol! :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 29 2012 07:38am
Quote (IAcid @ Jan 29 2012 11:57am)
bliver mit første år med bil og sne kan kun blive nice! :D


Jeg kan ligefrem høre at du ender med at køre galt :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 29 2012 03:19pm
Quote (TheAngel @ 29 Jan 2012 14:38)
Jeg kan ligefrem høre at du ender med at køre galt :)


haha kører stadig forsigtigt, men man skulle da være et skarn hvis man ikke lige tog op på den nærmeste p-plads og lavede lidt sjov i bil :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll