d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ap Ando - Freedom Nyt Track ;) > Ye
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Jan 28 2012 11:23am
Hi :wub:

endnu et track fra mig ;D

Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 28 2012 12:05pm
stop mens legen er god :-)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 28 2012 12:59pm
tror helt klart at mine forventinger for dit musik, ødelagde den her oplevelse.

for satan noget lort man...

det kan og har du gjort 10000 gange bedre...
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Jan 31 2012 05:36pm
lyder sku godt! tag dig ikke af de 2 tåber over mig :thumbsup:
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 1 2012 01:25am
Quote (Stonemeisteren @ Feb 1 2012 12:36am)
lyder sku godt! tag dig ikke af de 2 tåber over mig  :thumbsup:


tåber? den eneste tåbe her er dig, der prøver at give drengen falsk forhåbning, så luk dog røven.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 1 2012 05:00am
Quote (Stonemeisteren @ 1 Feb 2012 00:36)
lyder sku godt! tag dig ikke af de 2 tåber over mig  :thumbsup:


hvis du læste mit opslag her

ville du se jeg skrev at han har lavet bedre

og det har han

men det her er altså virkelig dårligt...
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 1 2012 05:11am
my ears
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 06:02am
Quote (peanutboobs @ Feb 1 2012 12:00pm)
hvis du læste mit opslag her

ville du se jeg skrev at han har lavet bedre

og det har han

men det her er altså virkelig dårligt...

Hvorfor skriver du i digtform? Tard :D

On-topic: Øvelse gør mester, bare fortset projektet.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 1 2012 07:01am
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 13:02)
Hvorfor skriver du i digtform? Tard :D

On-topic: Øvelse gør mester, bare fortset projektet.


for i are the writer
:D
ej det et godt spørgsmål synes bare at det er nemmere at læse :D
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2012 10:46am
Quote (Stonemeisteren @ Jan 31 2012 11:36pm)
lyder sku godt! tag dig ikke af de 2 tåber over mig  :thumbsup:


Du minder mig om min eks, Hun kunne ikke lave mad og alligevel sagde jeg til hende at hun ikke skulle høre på vores gæster selvom de var ud og kaste op..
Men jeg sagde det for at få fjas, i dit tilfælde ved jeg ikke hvad du er ude efter :rolleyes:
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll