d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Star Wars: The Old Republic > ?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 28 2012 09:27am
hvor mange herinde spiller det? og er det pengene værd?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 28 2012 09:38am
Har aldrig spillet det, men det skulle være fuldstændig forfærdeligt: fuldstændig horribel engine, lag, ingen service, problemer overalt og masseudvandring. Din gennemsnitslige, nye mmo egentlig - det er vel bare et spørgsmål om tid, før den går free to play og så langsomt dør.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 28 2012 09:50am
h,m
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 28 2012 10:39am
Quote (Grandebedte @ 28 Jan 2012 16:38)
Har aldrig spillet det, men det skulle være fuldstændig forfærdeligt: fuldstændig horribel engine, lag, ingen service, problemer overalt og masseudvandring. Din gennemsnitslige, nye mmo egentlig - det er vel bare et spørgsmål om tid, før den går free to play og så langsomt dør.


grande has done his thing....
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 28 2012 12:16pm
Quote (Grandebedte @ 28 Jan 2012 16:38)
Har aldrig spillet det, men det skulle være fuldstændig forfærdeligt: fuldstændig horribel engine, lag, ingen service, problemer overalt og masseudvandring. Din gennemsnitslige, nye mmo egentlig - det er vel bare et spørgsmål om tid, før den går free to play og så langsomt dør.


har hørt fuldstædigt det samme, 200$ dollers ud af vinduet :D


Vent hellere til GW2 kommer :D
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 28 2012 12:17pm
Quote (LazyDazy @ Jan 28 2012 07:16pm)
har hørt fuldstædigt det samme, 200$ dollers ud af vinduet :D


Vent hellere til GW2 kommer :D


hvor får du 200$ fra? er dine matematikk elendig? :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 28 2012 01:03pm
Pm Hybber, fra min guild :) Han skulle vidst have det.
Member
Posts: 1,022
Joined: Oct 17 2009
Gold: 0.00
Jan 28 2012 01:13pm
Jeg var beta tester på det, og synes faktisk det er mega fedt, jeg har aldrig spillet wow, så det var helt nyt for mig at spille sådan et spil, jeg har ikke købt det her efterfølgende da ingen af mine venner spillede det og jeg ved at jeg ville blive hjernedødt afhængig af det så snart jeg fik det lært med alle de ting man kan i spillet :D

+ det er lidt dyrt, men jeg vil sige at hvis man er til sådan nogen spil så er det rigtig fedt, osse fordi jeg er GIIIIIGA star wars fan :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 29 2012 03:33am
[QUOTE=Marquina,28 Jan 2012 19:17]hvor får du 200$ fra? er dine matematikk elendig? :D[/Q]

200 millioner dollers, ups :D
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 29 2012 05:14am
[QUOTE=LazyDazy,Jan 29 2012 10:33am][QUOTE=Marquina,28 Jan 2012 19:17]hvor får du 200$ fra? er dine matematikk elendig? :D[/Q]

200 millioner dollers, ups :D[/QUOTE]

lold
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll