Quote (Grandebedte @ 28 Jan 2012 16:38)
Har aldrig spillet det, men det skulle være fuldstændig forfærdeligt: fuldstændig horribel engine, lag, ingen service, problemer overalt og masseudvandring. Din gennemsnitslige, nye mmo egentlig - det er vel bare et spørgsmål om tid, før den går free to play og så langsomt dør.
har hørt fuldstædigt det samme, 200$ dollers ud af vinduet

Vent hellere til GW2 kommer
