d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Okej...
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 27 2012 04:16pm
Vad fan är skillnaden på vår svenska fina jävla korv och er pölse?

Förklara, tack.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 27 2012 04:18pm
Färgen bro
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 27 2012 04:19pm
Quote (umade @ Jan 28 2012 12:18am)
Färgen bro


Är det allt bro?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 27 2012 04:30pm
about tree fiddy
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jan 27 2012 04:30pm
Quote (Spetch @ Jan 27 2012 11:16pm)
Vad fan är skillnaden på vår svenska fina jävla korv och er pölse?

Förklara, tack.


vet jeg ingenting om kjære Broren min :rolleyes:
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 27 2012 05:17pm
Quote (Spetch @ 27 Jan 2012 23:16)
Vad fan är skillnaden på vår svenska fina jävla korv och er pölse?

Förklara, tack.


pølse >
kartoffel >
deal wit it
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 27 2012 06:45pm
nogle der ka oversætte?.... fatter ikk det der svenske eller københavnske sprog
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jan 27 2012 06:55pm
Quote (Buch @ Jan 28 2012 01:45am)
nogle der ka oversætte?.... fatter ikk det der svenske eller københavnske sprog


Som de siger i Helsingør : Hold Danmark rent – følg en fuld svensker til færgen
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll