☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Og Det Var Danmark... > Og Det Var Danmark ålæ ålæ ålæ
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 638
Replies: 12
Track Topic
Legendsarmy
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
3,433.00
#1
Jan 27 2012 12:28pm
Nice one
Danmark's Hånbold herrer er hermed i EM håndbold finalen
Hva siger i til Danmarks spil/mirakler?
#2
Jan 27 2012 12:30pm
Inappropriate Post Content
MrLennon
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold
:
0.00
#3
Jan 27 2012 02:12pm
havde jeg været spanioler havde jeg følt mig snydt..
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#4
Jan 27 2012 02:22pm
Quote (MrLennon @ Jan 27 2012 09:12pm)
havde jeg været spanioler havde jeg følt mig snydt..
det kan være du bliver skuffet på Søndag
og føler dig snydt
Legendsarmy
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
3,433.00
#5
Jan 27 2012 02:24pm
Quote (MrLennon @ Jan 27 2012 09:12pm)
havde jeg været spanioler havde jeg følt mig snydt..
af hvilken årsag? o_x
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#6
Jan 27 2012 02:30pm
Quote (Legendsarmy @ Jan 27 2012 09:24pm)
af hvilken årsag? o_x
han har gambled på spansk sejr
Marquina
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold
:
2,589.10
#7
Jan 27 2012 02:32pm
Quote (MrLennon @ Jan 27 2012 09:12pm)
havde jeg været spanioler havde jeg følt mig snydt..
<-
#8
Jan 27 2012 03:07pm
Inappropriate Post Content
#9
Jan 27 2012 03:30pm
Inappropriate Post Content
MrLennon
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold
:
0.00
#10
Jan 27 2012 03:44pm
Quote (Legendsarmy @ Jan 27 2012 09:30pm)
Synes egenligt ikke at der er det store straffe, og dommerne har hele kampen igennem vist at der gerne blive gået til den.
Det var tydeligvis straffe, selv Nikolaj Jacobsen, Joakim Boldsen og Anders Dahl sagde det..
Se klippet igen og du vil se at de skulle have haft deres straffe..
Jeg er glad for at Danmark vandt, og jeg er sikker på at vi har reel chance for at tage guldet i år, men dommeren har lort i fløjten.
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact