d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vvs'ere
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Jan 26 2012 07:56am
Nogle som er uddannet vvs'ere eller er igang, som evt. kunne svare mig på nogle spørgsmål? ^^
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 26 2012 08:00am
Jeg er Virkelig Virkelig Sej, men det er ikke noget jeg er uddannet, jeg er født sådan ^^
Har du prøvet ham der Google ? Han har svar på det meste..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Jan 26 2012 08:04am
Quote (MrLennon @ Jan 26 2012 03:00pm)
Jeg er Virkelig Virkelig Sej, men det er ikke noget jeg er uddannet, jeg er født sådan ^^
Har du prøvet ham der Google ? Han har svar på det meste..


Google hjælper ikke ;)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 26 2012 08:07am
Quote (berens @ Jan 26 2012 02:04pm)
Google hjælper ikke ;)


hvis dit lokum er stoppet må du ned med klør fem og rive til..
hvis dit afløb lugter, så gå oftere i bad..
hvis din papegøjetang er flabet så slå lidt til den..
hvis din håndvask er muggen skal du vaske op..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Jan 26 2012 08:21am
Quote (MrLennon @ Jan 26 2012 03:07pm)
hvis dit lokum er stoppet må du ned med klør fem og rive til..
hvis dit afløb lugter, så gå oftere i bad..
hvis din papegøjetang er flabet så slå lidt til den..
hvis din håndvask er muggen skal du vaske op..


lad nu hver med at hunte dine +1s..
Skal ikke brug det der til noget.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 26 2012 08:27am
Quote (berens @ Jan 26 2012 02:21pm)
lad nu hver med at hunte dine +1s..
Skal ikke brug det der til noget.


+1s ??

Det er ikke mig der runder 33333 om lidt..

Jeg kom med nogle gode husråd, så lad være at flame mig..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Jan 26 2012 08:31am
Quote (MrLennon @ Jan 26 2012 03:27pm)
+1s ??

Det er ikke mig der runder 33333 om lidt..

Jeg kom med nogle gode husråd, så lad være at flame mig..


Alle sammen behøver netop ikke være spam.

Men har ikke brug for det. Søger en som rent faktisk har forstand på faget.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 26 2012 08:40am
Quote (berens @ Jan 26 2012 02:31pm)
Alle sammen behøver netop ikke være spam.

Men har ikke brug for det. Søger en som rent faktisk har forstand på faget.


hvilke af mine facts holder ikke vand ? det er gode råd, du har ikke skrevet hvad det er du skal have hjælp til så jeg gav bare nogle gode fif..
Jeg har forstand på faget kan du jo se, ellers kunne jeg ikke give dig de gode råd :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jan 26 2012 08:52am
No offense Nikolaj

hvis det er det faglige du vil vide noget om, så kør dog ud af Næstvedvej og dreje til højre efter statoil tanken

der ligger 2 eller 3 vvs mester som kan svare dig på alt du behøver at vide, hvis du tænker på at tage uddannelsen
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Jan 26 2012 09:09am
Quote (MrLennon @ Jan 26 2012 03:40pm)
hvilke af mine facts holder ikke vand ? det er gode råd, du har ikke skrevet hvad det er du skal have hjælp til så jeg gav bare nogle gode fif..
Jeg har forstand på faget kan du jo se, ellers kunne jeg ikke give dig de gode råd :)


Well, det er noget til en opgave, intet med at lave ting.

Quote (EnTeK @ Jan 26 2012 03:52pm)
No offense Nikolaj

hvis det er det faglige du vil vide noget om, så kør dog ud af Næstvedvej og dreje til højre efter statoil tanken

der ligger 2 eller 3 vvs mester som kan svare dig på alt du behøver at vide,  hvis du tænker på at tage uddannelsen


har snakket med nogle af dem da jeg var i praktik og skal snakke med min søsters kæreste idag. Men kan jo være at der var nogle herinde som havde en anden viden et andet sted fra :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll