Quote (JelleDK @ Jan 26 2012 12:20pm)
Så har jeg lige været til kønsscanning med kæresten..
Vi skal have piger, de har vokset rigtig flot, er større end gennemsnit og har et rigtig godt hjerte banken..
Så mine første børn bliver enæggede tvillinge piger.. Glæder mig, hun har termin 3/7..
Et stort tillykke til dig og din kæreste

det bliver et stort øjeblik når du står og ser på pigerne for første gang