d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Vil Spille Uden Cd 1.13 > Hurtigst Muligt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jan 25 2012 06:08am
har diablo 2 og expansion på men vil godt spille uden cd og kunne spille på bnet gi nogen link's/tråde hurtigst muligt
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Jan 25 2012 06:11am
put d2 lod cden i, find og åben den i Min Computer ( eller hvad den nu hedder )

så tag alle .MPQ filerne (der er 5 i alt hvis jeg husker rigtig)

kopier dem ind i din d2 mappe, og du er klar.

bare tryk kopier og erstat hvis den dukker op.
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jan 25 2012 06:17am
har installeret det for lang tid siden nu men når jeg låne en af de nye expasion cd'er fra en ven af så ber den mig om at installere det igen og kan ikke åbne den cd fordi det er en ny
nogen løsninger på det her eller et sted man kan hente de filer du snakker om..?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 25 2012 07:07am
Fordi du har brugt en gammel install disk, de nye er anderledes :)
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 25 2012 07:21am
Hent det fra Battle.net.. Bare husk at have cd-keys klar.
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jan 25 2012 08:58am
det nu mere fordi er i jylland på silkeborgs tekniske skole nogen måde at se mine cd keys jeg har brugt på den her computer så jeg ikke skal ominstallere det igen ?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 25 2012 09:33am
Quote (DeaThDeaLeRs @ Jan 25 2012 02:58pm)
det nu mere fordi er i jylland på silkeborgs tekniske skole nogen måde at se mine cd keys jeg har brugt på den her computer så jeg ikke skal ominstallere det igen ?


Skilteteknik eller autolak ?
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jan 29 2012 07:42am
autolak skilteteknik er lidt mere for tøser :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 29 2012 07:44am
Quote (DeaThDeaLeRs @ Jan 25 2012 04:58pm)
det nu mere fordi er i jylland på silkeborgs tekniske skole nogen måde at se mine cd keys jeg har brugt på den her computer så jeg ikke skal ominstallere det igen ?


Hvis du kender nogen, så kan du få dem til at sende MPQ filerne via skype/msn, hvis de bruger de gamle cd'er :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll