d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Iphone 4 Og Iphone 4s?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 24 2012 01:51pm
Hey, kan være jeg snart får en iPhone som min far har købt ved en fejltagelse..
Men ved ikke helt om det er en s'er eller en normal 4'er, så måske i kunne fortælle mig hvordan man kan finde ud af den, blot ved at have den i hånden?

Har ledt på google :P

Regards
Gerner
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 24 2012 02:16pm
Quote (Gerner @ 24 Jan 2012 20:51)
Hey, kan være jeg snart får en iPhone som min far har købt ved en fejltagelse..
Men ved ikke helt om det er en s'er eller en normal 4'er, så måske i kunne fortælle mig hvordan man kan finde ud af den, blot ved at have den i hånden?

Har ledt på google :P

Regards
Gerner


Du kunne også... you know... spørge ham. :unsure:
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 24 2012 02:18pm
Quote (Grandebedte @ Jan 24 2012 09:16pm)
Du kunne også... you know... spørge ham. :unsure:


Han ved det jo ikke xD
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 24 2012 03:38pm
Har fundet forskellen nu :P
Den er SATME lille.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 25 2012 03:21am
en normal 4 har en revne mellem sluk og der hvor man sætter hovedtelefoner i hvor en 4s ikke har
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 25 2012 03:50am
4s er en lille smule hurtigere.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 25 2012 04:24am
Quote (GnaWz @ 25 Jan 2012 10:50)
4s er en lille smule hurtigere.


det kan man jo ikke se når man står med den i hånden :D
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jan 25 2012 10:06am
Det står vel på æsken den kom i?
Member
Posts: 24,918
Joined: Mar 4 2008
Gold: 29,040.00
Jan 25 2012 10:29am
4s har en lidt hurtiger proceser og et bedere kamera
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 25 2012 11:03am
Min far vil gerne give mig en iphone 4 i gave, men det er ikke en 4s'er, så tænker lidt på hvor meget forskel jeg ville kunne mærke?
Har altid haft en lorte mobil x)
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll