d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Beta? > Nogen Som Kan Hjælpe
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Jan 24 2012 11:40am
Hey nogen som ved hvor man kan hente en beta version og om det er lovligt og hente en.?


ville super gerne prøve det og se om det er noget man vil glæde sig til. Har hørt man kan hente en beta version.
Hvor man kan prøve det, Så jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvor man kan gøre det henne? :)



Ps. Tak på forhånd :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 24 2012 12:23pm
Det kræver en betanøgle at spille betaversionen, så den eneste mulighed er at skaffe sådan en, eller låne af en ven.
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Jan 24 2012 12:26pm
Quote (Whyred @ 24 Jan 2012 19:23)
Det kræver en betanøgle at spille betaversionen, så den eneste mulighed er at skaffe sådan en, eller låne af en ven.


hvordan anskaffer man sig sådan en satan :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 24 2012 12:27pm
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 24 2012 12:27pm
Quote (Juegos @ 24 Jan 2012 19:26)
hvordan anskaffer man sig sådan en satan :D


Det tror jeg ikke du kan længere, medmindre du kan låne af en ven.
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Jan 24 2012 12:28pm
Quote (Juegos @ 24 Jan 2012 20:26)
hvordan anskaffer man sig sådan en satan :D


Det kræver du har et battlenet account på blizzard site, hvor du kan skrive dig op til hvilke spil du gerne vil prøve beta af, og er du heldig får du besked :)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Jan 24 2012 12:31pm
Quote (KongenTobi @ 24 Jan 2012 19:28)
Det kræver du har et battlenet account på blizzard site, hvor du kan skrive dig op til hvilke spil du gerne vil prøve beta af, og er du heldig får du besked :)


tak for hjælpen er der en af jer som har et og har tillid til jeg kan prøve det :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 24 2012 12:37pm
Quote (TheAngel @ Jan 24 2012 07:27pm)


:thumbsup:
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Jan 24 2012 12:42pm
Quote (eLmasten @ 24 Jan 2012 19:37)
:thumbsup:


det sikkert møg dyrt :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 24 2012 01:08pm
http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=68

for cirka 10-20 fg i timen kan du rent d3 beta accounts.

ikke nødvendigt og låne af en ven..
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll