Hey nogen som ved hvor man kan hente en beta version og om det er lovligt og hente en.?
ville super gerne prøve det og se om det er noget man vil glæde sig til. Har hørt man kan hente en beta version.
Hvor man kan prøve det, Så jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvor man kan gøre det henne?

Ps. Tak på forhånd
