d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tråden For Alle Jer Som Faktisk Keder Jer
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 22 2012 06:15am
What to do B)
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Jan 22 2012 06:18am
Tjae, venter på APB bliver installeret , så jeg kan komme igang med at prøve det, ellers se hjerteklubben spille kamp senere , og lave noget dansk stil :)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 22 2012 06:40am
Den her tråd er valid to my interests indtil Diablo 3 kommer på markedet....
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 22 2012 06:57am
Så må jeg jo ikke post her B)
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll